Tere! Oleme mehega abielus 2 aastat ja need 2 aastat on minu elus nagu õuduste unenägu.Asi on selles,et mehe ema ei lepi sellega ,et tema 32 aastane poeg võttis esimest korda naise kes on temast 7 a vanem(ühesõnaga ei meeldi talle üldse ,et tema elus oleks mõni naine,sest tema eelnevad naised on ta kõik majast välja kihutanud).Ema arvamist mööda peab tema poeg igapäev käima nende juures ,kas seal on teha midagi või ole aga käima ta peab.Ja kui nende juurde ei lähe siis on nii suur sõda,et süüdlaseks jään ikka mina.Meil on mehega kahe peale perefirma peame pubi-kõrtsi.Kuna väikelinnas on tööjõu puudus ja kulude kokkuhoiuks töötame ka ise mõlemad oma firmas ,tema baarmenina ja mina kokana ja raamatupidajana.See ämmale muidugi ei meeldi,et poeg töötab,sest siis ei jää aega nende jaoks ja,et poeg olevat minu ori.Kui meil on puhkepäev ja tahaksime perega koos olla siis peab mees ämmale valetama ,et teeb tööd muidu on selline sõda.Ega see teda rahulda ta tuleb kontrollima kas me ikka oleme tööl.
Mees ei tohi ema juuresolekul minul ümbert kinni võtta ega ka käest kinni võtta siis ämm vaata,et tuleb kallale.
Siis on veel üks küsimus kas see on loomulik ,kui ema oma 32 aastast poega koguaeg silitab ja käest kinni hoiab ,minu jaoks on see veidi imelik ja tekitab vastikust,kui täiskasvanut poega nii nunnutatakse ja veel tuttavate ees,kes vaatavad imelikult pealt seda ja naeravad.Põhiprobleem on selles ja millele tahaks abi saada on see ,et mees peab sellist elu loomulikuks ja ta ei saa aru,et ta loonud uue pere ja peaks nagu emme rüppest lahti saama .Olen selle 2- aastase kooselamisega jõudnud selleni ,et elan tableti mõju all ja sain ka kaela kõrge vererõhu.
Palun Teie abi mis edasi teha ,kui mees iseenesest on hea ja hooliv abikaasa aga ämm segab iga minut vahele lihtsalt endal ei ole enam jaksu lahendust otsida.Kuidas teha mehele selgeks,et kui ta on omale pere loonud siis ta peab ennekõike ikka meile pühenduma?Ämmale meeldib veel haigusi simuleerida ja sellega poeg kohale meelitada.Ämm on elu nii peapeale pööranud,et kooselu on võimatuks muutunud.Sooviks Teie poolt psühholoogilist abi kuidas edasi käituda ja mida peaks tegema abikaasa,et meie abielu päästa?
Teid ette tänades üks nukker abielunaine kes on abiellunud koos oma mehe ja ämmaga.
Mõtteid on palju ja äkki jääb kiri teie jaoks arusaamatuks,sest kõike ei saa siia lihtsalt kirjutada mida tahaks.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Teil tuleb hakata kehtestavalt käituma, see tähendab, et Teie vajadused, soovid on samuti tähtsad, nagu teiste vajadused. Soovitan mehega rääkida oma soovist tema käitumisele ja leppida kokku selline käitumine, mis Teid mõlemat rahuldab. Mees peab teadma, et tunnete end tõrjutud ja halvasti, kui tema ema selliselt käitub. Mees võiks emale selgitada, et ta soovib elada oma elu ja tal on vastutus oma pere eest. Ema austab ta endiselt, kuid kohtumiste tiheduse määrab tema ja tema pere. Teie püüdke tõsta mehe enesekondlust, näidake oma hoolivust, kiitke teda.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet