Olen murelik ema kes ei suuda enam oma 7 a tütart mõista.Kasvatan tütart üksi ja ta on viimasel ajal muutunud täiesti võimatuks ainult valetab jne.
Ta läks see aasta esimesse klassi .Hommiku viin ta ilusti kooli räägin et kui tunnid lõppevad tule kohe koju ta vastab ja ja ja.......................aga kui õhtu käes pole last kuskil muutkui hulgub mööda linna sõbrannadega ringi.Olen proovind temaga heaga ja halvaga olen andnud talle vitsa ja olen ka üldse mitte karistand aga tulemusteta.Nüüd ilmus mu ellu ka üks mees kellega tütar saab väga hästi läbi ,aga kohati kui ta oma tahtmist ei saa siis hakkab selle mehe peale oma viha välja elama .Ütleb talle halvasti ja kui .....ta teda korrale kutsub teatab tüdruk et sina pole mu isa ja sina ei kamanda mind ma ei kuula sind sa oled loll jne.Palun andke nõu mida pean tegema ja kuhu pöörduma selle murega .Kohati tunnen et lähen muretsemisest ja teadmatusest lolliks ja vajan juba ise mingit ravi.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Laps tahab olla armastatud ja hinnatud Teie poolt. Kui talle pööratakse vähe tähelepanu, ei kiideta, siis võib juhtuda, et laps hakkab valetama. Täiskasvanu peab olema lapsele igati toeks. Tütar on läinud kooli, see on tema elus suur muutus ja nõuab temalt jõupingutusi. Iga mees Teie kõrval on konkurent lapsele. Uus pere liige peaks olema kannatlik ja arvestama lapse kohanemisega, mis võib kesta kaua. Soovitan olla lapsega kannatlik ja rahulik. Kodus peaksid kehtima kindlad reeglid, kuid nende täitmist ei peaks nõudma iga hinna eest. Kooselu reeglid leppige omavahel kokku ja arvestage sellega, et tütrel on samuti sõnaõigus. Koos temaga tuleb teha otsuseid.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.