Tere,olen 21aastane neiu kes elab koos 28aastase mehega. Mehel oli enne mind suhe, naisega kellel oli ka laps ,kes elasid siis koos umbes 5aastat ja lahus olid umbes aasta kui minuga tutvus ning naine jättis mehe maha ja mees elas seda väga raskelt üle.Ning kui mina selle mehega tutavaks sain ,rääkis ta väga avameelselt oma exist ning nüüd, kus me kõik elame ühes linnas ja kohtume selle neisega ka tihti kokku ,siis alati mul tõuseb viha ,kui teda näen. Ja mu elukaaslane alati jällegi jõllitab teda, kui ta teda näeb ,kas siis autoga vastu sõitmas või tänaval ja see väga segab mind ,kui jälle talle sellest räägin ,siis tema ,et ta lihtsalt vaatab teed kui sõidab ,et osku ma siis talle klapid.Olen isegi unes näinud et nad saavad kokku ja mu mees flirdib temaga minu juures olekul. Ma lihtsalt ei tea mida teha ,tunnen nagu hakkaksin päris ära keerama. Ta küll koguaeg ütleb ,et armastab mind aga ei saa aru mix ta siis nii käitub.Ma lihtsalt ei tea kas selline käitumine on normaalne või ma tõesti teen tühjast tüli. Ette tänades ja jään teie vastust ootama.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Uskuge meest, kui ta väidab Teid armastavat ja usaldage teda. Püüdke end rahustada sellega, et mees elab ju Teie juures. Kui mees mööda sõitvat endist naist näeb ja vaatab, tuleb mehe mõtteid tõlgendada nii: " kui tore, et ma temaga ei ela!". Püüdke olla veidi rohkem enesekindlam. Kui inimesed on koos elanud, siis mõne aja möödudes oleks kena, kui suudetakse suhelda. Selle asemel, et mehele etteheiteid teha, paluge temalt abi. Öelge talle, mida Te nende suhte kohta tunnete ja proovige koos sellest tundest jagu saada.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.