Tere!
Olen tõeliselt mures oma lapse pärast. Laps on 8 aastane ja käib teises klassis. Ta on püsimatu ja paras rahmeldis. Ta ei saa kuidagi hakkama näiteks selliste asjadega, et päevikusse õppimised kirjutada, kuigi õpetaja talle seda mitu korda ütleb. Nihverdab ennast kohe jälle kusagile. Tundides ei suuda paigal olla ja läheb oma mõtetega rändama kuhugi. Võib istuda paigal aga tööga kaasa ei tee, sest mõtleb (ei tea kas mõtleb aga vähemalt on paigal). Kodus kui vaja õppimisi teha ei suuda ta üldse keskenduda. Ta võib istuda kuni kella 9-ni laua taga aga õppimised on ikka tegemata. Olen tõeliselt mures, mis edasi saab see ju alles 2 klass. Kõrvalt vaadatuna näib nägu ta ei suudaks kohe üldse keskenduda. Kui asja arutame temaga, miks õppimised kirjutamata siis selle peale kostab no ma nii tahan kirjutada aga läheb täitsa meelest. Teda isegi ei saa panna sellega tööle, teed kiiresti ära saame kuskile külla või teeme midagi koos. Kuigi hiljem rääkides ta ise nii püüab aga ikka kuidagi see välja ei kukku. 1 lehte ta võb kirjutada mitu tundi.
Ette tänades

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Abiks lastevanematele ja pedagoogidele on kirjutatud raamat: "Hüperaktiivne laps". Ma ei arva, et Teie laps hüperaktiivne on, kuid lapsega oskuslikumaks käitumiseks saate sealt kindlasti häid ideid. Selle raamatu autorid on: psühholoog/psühhoterapeut Malle Roomeldi, lastearst/psühhoterapeut Lemme Holdre jne..
Alustage kodus sellest, et püütke lapsega olla väga rahulik ja võimalusel õppida temaga koos. Julgustage teda, kiitke teda. Päevakava peaks olema väga kindel ja kogu pere peab aitama sellest kinni pidada. Praegu on õige aeg näha vaeva lapse õpioskuste arenemisel ja tema huvi õppimisele suunamisel. Püüdke teha õppimine talle meeldivaks ja huvitavaks.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.