TERE!
Kuidas saavutada küll võitu, kui töö juures, nagu vist praegu paljudes töökohtades, on tekkinud tänu finantsprobleemidele seline üksteise väljasöömise õhkkond. Kõik otsivad kõigi tööst vigu ja neist sõbralikest suhetest, mis veel aasta tagasi siin olid, pole enam midagi järel. Need, keda siis sai usaldada, on muutunud kuidagi tõsiseks ja mõni isegi veidi õelaks. Mina olen isiksus, keda motiveerib pigem julgustav suhtumine ja positiivne tagasiside. Kui aga valitseb selline irisemine ja mahakiskuv suhtumine, siis muutun klientidega suhtlemisel kramplikuks ja lähen närvi, eriti kui seda ülemuse pilgu all tuleb teha. Kas Te oskate mind kuidagi aidata?
Iris

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere Iris!
Võiksid alustada sellest, et mõtled järele, kes Sinu töökaaslastest on kõige ustavamad. Kui oled siiani suhelnud kõigiga
ja Sulle tundub nüüd, et oled liialt avameelne olnud ja seeläbi kannatanud, tuleks teha valikuid. Kui oled pingerea koostanud, tee valikuid. Vali mõni töökaaslastest, kellega soovid enam suhelda ja leppige kokku, et toetate teineteist. Äkki piisab Sulle ka ühest kaaslasest, kellega on teil palju ühist ja kes ka Sinu sõprusest ja toest huvitatud on.
Kui Sa tööl olles kinnitad endale, et Sa teed oma tööd hästi ja Sul on võimalik kasvõi ühe kaaslase toetusele loota, muutud Sa kindlasti rahulikumaks ja töö lähebki hästi.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.