11 KLASSI ÕPILANE ON VÄGA MURES, KUNA EI JÕUA KÕIKI TÖID ÄRA TEHA NING LÄHEB VÄGA ÄREVAKS TULEVIKU SUHTES. ON KAOTANUD USU ENDASSE. TEKIB PAANILINE HIRM JUBA PÄEVA ALGUSES, MIS SAAB. kUIDAS LAST AIDATA.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Soovitan teha pingerida töödest, mis tegemist vajavad. Kui kõike naguinii teha ei jõua, tuleb teha valikuid. Paberil olevat ülesannete rida tuleb kriitiliselt üle vaadata ja teha uus rida, kui töid liiga palju kuhjub. Kui täna tundub, et kõik tegevused on olulised, siis mõne aja pärast võib olukord tunduda teisiti. Nii selekteerides saab selgemaks, kuhu oma jõud suunata ja pinge tegemata töödest võib taanduda. Kodus olevad vanemad peaks olema noorele toeks, julgustajaks ja lohutajaks. Noor ootab kõigepealt koduste toetust, eriti siis kui tema meelest kõik hästi ei ole.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.