Tere!
Mul on päris keeruline mure, ei teagi, kust alustada.
Elan koos elukaaslasega, armastan teda väga.
Probleemi tekitavad tema endised naised. Ta rääkis mulle,
kes ja milliste naistega ta enne läbi käis/seksuaalsuhetes oli.
See tegi mulle väga haiget. Kohe nii haiget, et hakkasin isegi
räägitu põhjal (mis ta rääkis) omale ettekujutusi looma.
Tundus, et see toimuks automaatselt, mida ise juhtida ei saa.
Elukaaslane lohutas, et küll aeg parandab kõik haavad.
Nüüd on sellest pool aastat möödas, ja iga päevaga läheb
aina hullemaks. Igasugused lollid ettekujutused on väga sagedased
(näen isegi unenägudes, kuidas ta kellegi oma endisega vahekorras
on). See tundub mulle nii raske koormana. Ja aina raskemaks läheb.
Öelge palun, kuidas ma seda leevendada saan?
Kas peaksin minema psühholoogi vastuvõtule?
Vahest on mul selline tunne, et tahan sama läbi teha, mis temagi
(mu elukaaslane),st omada palju partnereid jne...
See on muutumas juba nii haiglaseks ja raskeks, koormavaks.
Palun aidake!

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Räägi oma partneriga veel kord oma tunnetest selle kohta, mida tekitas Sulle tema endiste partnerite olemasolu. Räägi ka oma tunnetest tema suhtes, ning püüdke leida koos Sind rahuldav lahendus. Sinu partneri minevikku olematuks ei tee! Sa võiksid keskenduda sellele, mis teil on praegu, seda nautida ja hoida. Kui Sinu partner on hooliv ja armastav, aitab ta igati kaasa sellele, et Sinu kujutlustes on teie kaunid suhted.
Kui siiski mõtted sellele teemale lähevad, tuleb näha vaeva, et neid tõrjuda.
Kui Sa mõne kuu pärast leiad, et ikka on raske neid mõtteid tõrjuda, võiksid pöörduda mõne psühholoogi poole.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.