Tere! Olen 20.a noor neiu ja ma ei tea kuhu oma murega pöörduda. Nimelt on mul oma kehaga probleem (rindadega, nad ei ole päris ühe suurused) ja ma kardan noormeest endale lähedale lasta, vahekorrast rääkimata. Olen päris mitmele minust huvituvale sellepärast ära öelnud ja see ei mõju hästi. Ei oska enam millestki muust mõelda.Olen ka just toreda noormehega tuttavaks saanud. Kui küsitakse miks sa mind eemale tõrjud ei julge ma sellepeale midagi öelda. Ma tahaks ka normaalset suhet kuid leian alati, et ma pole küllalt hea ning kindlasti leiaks ta minust parema. Ma ei tea mida teha. Arsti ja operatsiooni jaoks mul raha küll ei ole. Olen ju ka üliõpilane. Tahaks teada kas ka kellegil teisel on selliseid probleeme ja mida sellega ette võtta? Mis oleks mehe arvamus? Kuhu ma veel võiksin pöörduda? Nõu küsida? Aitähh

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Kõigepealt käi naistearsti juureres ja konsulteeri temaga. Ma arvan et muretsemiseks pole põhjust, olukord muutub.
Oluline on Sinu suhtumine endasse. Mine peegli ette, vaatle end ja proovi leppida olukorraga. Võin väita, et selliseid noori naisi on teisigi.
Kui Sul on noormees, kes tahab intiimsemalt Sinuga suhlda, pole mõistlik karta seda,et ta kohe rindade erinevust märkab. Kui Sa oled välja valitud, siis kidlasti mitte ridade suuruse avastamiseks. Küllap meeldid noormehele sellisena, nagu oled ja seda, et Su rinnad erinevad on ta kindlasti ei märkagi. Sinul ei maksa sellele tähelepanu juhtida.
Arvan, et enesekindlust saaksid juurde, kui vähegi suudad endale selgeks teha, et sul on mitmeid noormehi, kellele Sa meeldid.
Käi sirge seljaga ringi ja usu endasse.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.