tere! Olen 21 aastane noor neiu, elan juba 3 aastat oma noormehega koos ja meil on kõik ideaalselt klappinud. Kuid nüüd vist olen armunud teise poissi, hoolimatta sellest armastan ja hoolin oma mehest väga. Kuid ma ei tea isegi mida teha, kas jääda oma noormehe juurde või järgida oma südame häält (mis võib olla ajutine). Ei tahaks oma mehele haiget teha ja samas tahaks kogeda uut ja värsket armumist. Ma ei ole seda uuele inimesele rääkinud, aga paistab, et ka tema hoolib minust. Kas on võimalik armastada ühte ja armunud olla teise samaaegselt, ja kumb tunnetest kestma jääb? Kas oleks õigem oodata, et see armumine üle läheb ja suudan jälle keskenduda oma armastusele, või lõpetada pikaajaline suhe, et mitte piinata pikemat aega oma kauast kallimat (ta teab ja kannatab kohutavalt, kuid loodab et "uus suhe" mul üle läheb)Kas tihti juhtub pikkades suhetes selliseid armumisi?
Ette tänades

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Tundub, et Te pole ise oma tunnetes päris kindel, mis puudutab uut noormeest.
Elus kohtutakse ikka meeldivate inimestega, Te ei pea kohe radikaalseid otsuseid tegema. Oluline on oma soovides kindel olla ja ka tunnetetes. Teie kirjas esitatud küsimused tunnete kohta peavad saama vastuse siiski Teilt endalt. Mõelge selle üle, mida Te rohkem hindate, kas rahulikku, usalduslikku suhet, või uut, tundmatut, kuid tugevate emotsioonidega seotut. Mõelge ka sellele, milllist laste isa Te enda kõrval näha sooviksite. Möelge ka sellele, kas tahate kohe peret soetada, või lükkate selle hetkel edasi.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.