Olen 32.a naine ja oma mehega (35) koos elanud üle 12 aasta. Meil on 8-aastane tütar ning üldiselt oleme väga hästi läbi saanud. Ligi aasta aega tagasi sain töökaaslaselt teada, et tal on suhe temast 12 aastat noorema teises linnas elava just lahku läinud naisterahvaga. Nad kohtuvad ligikaudu kord kuus. Alguses abikaasa eitas seda suhet, kuid lõpuks rääkis välja.
Ütles, et suhe on vaid seksuaalne ja mingit armastust seal ei ole. Lõpetama ta seda suhet ei nõustu, kuna nii noort naist ta kunagi enam ei leia.Esimesed kuud põdesin väga- ei olnud isu, ei maganud praktiliselt üldse,
samuti oli mu abikaasa nagu "pilvedes". Esialgu mõtlesin kindlalt lahutuse peale, kuid abikaasa muutus järjest enam minust hoolivamaks ja mõtlesin ümber. Mõtlesin, et lepin tema kord kuus suhtega, nikuinii lõppeb see ükskord. Kuna tööpäevad on pingelised ja ka vabal ajal palju tegevust, siis päeval suudan sellele loole mitte mõelda, öösel aga ärkan tihti või
mõtlen läbi une ja ärkan täiesti kurva ning närvilisena. Ei oska lahendust leida.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Vaatamata pingelisele olukorrale Teie elus, soovitan olla mehele endiselt mõistev naine ja lapsele armastav ema. Lapsele on oluline isa olemasolu kodus ja ilmselt ka Teile. Kuidas Teie aga endaga toime tulete? Soovitan kodust koormust sujuvalt vähendada, et jääks aega endale. Pöörake senisest rohkem tähelepanu enda välimusele, riietele ja liikuge väljas. Püüdke enesekindlus taastada. Kui olete rõõmus. värske ja näete kaunis, on mehel raskem minna välja. Samuti ei maksa talle etteheiteid teha, seda kergem on tal uks enda järel kinni panna, minnes mõistvama naise juurde. Mõne aja möödudes saate olukorrale rahulikumalt mõelda ja kui vaja teha mingeid otsuseid.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.