Tere!
Mina olen 24 aastane neiu ja elan oma kaaslasega 4 aastat.Ta on väga hea inimene ja hoolitseb minust.
On meil aga üks probleem:tema sõidab kokuaeg oma töökaaslastega ära ja mina jään üksi.Ma olen temaga rääkinud sellel teemal ja tema ütles,et siis kui mina ei taha ta ei sõida kuskile.Ainuke asi kui on koosolekud siis ta peab sõitma.Aga mina samas ei taha sunnima teda koju jääma.
Mitu korda ma märkasin kuidas ta vaatab teise naise peale ja siis mul tekkis südavalu ja peale seda ma ei taha temaga üldse suhelda.
Mina ei tea millal mul hakkas see armukadedus ennem seda küll ei olnud.
Tahaks sellest vabaneda.Kuigi ma ei ole madala enesehinnanguga inimene,lihtsalt minu arvates inimene keda armastad ja kes armastab sind ei tohi tekitada valu.
Need ärasõidud iga kord minu jaoks lihtsalt õudne unenägu!
Palun aidake mind!

Arst vastas:
dr Elen Kihl
Psühholoogilise Nõustamise Keskus SENSUS Tartu ja Pärnu osakonnad
Teie kirjast selgub, et et Teie mees sõidab töökaaslastega ära ja Te jääte üksi koju. Samuti olete Te tähele pannud, et kui mees vaatab kedagi teist naisterahvast, teeb see Teid armukadedaks. Te tunnete tugevaid negatiivseid emotsioone iga kord, kui mees kodust ära läheb. Arvatavasti ei tee mitte mees Teile haiget, vaid Te ise teete oma mõtetega endale haiget. Soovitan Teil kindlasti pöörduda psühholoogi juurde, sest liigne armukadedus rikub tavaliselt omavahelisi suhteid. Samuti tuleks arutada selle üle, mis põhjustab seda valu, mida Te tunnete. Arvan, et koos psühholoogiga oleks Teil lihtsam iseendas ja oma tunnetes selgusele jõuda.