Olen abielus, mul on neli last. Pereelu on enamvähem. Kuid oma elu armastuse leidsin endale kuus aastat tagasi. Oleme siiani suhelnud. Temaga on tore aega koos veta, ta ütleb, et armastab ainult mind. Ta on ka abielus, kuid see on karile jooksnud. Minu probleem on selles, et ma olen haiglaslikult armukade tema peale. Kui me koos ei ole siis ma mõtlen, et kellega ta on ja mida ta teeb. Tekib vahest tunne, et ei usalda teda, kuid ta ei ole selleks põhjust andnud. Kuidas ma saaksin ennast taltsutada ja armukadedusest võitu saada. Temaga ma olen rääkinud. ta ütleb et olen rumal, sest armastab mind isegi ilma seksita. Palun aidake, sest ma lähen hulluks. Ma ei saa oma pere juures ka rahu vaid tunnen, et vajan kas depressante või alkoholi mõtete eemale peletamiseks.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Armukadedus on tihti kaaslane inimestel, kelle enesehinnang on madal, kes on haavatavad ja kellel on tugev omamissoov. Püüdke selgusele jõuda, kas mõni nendest omadustest kuulub Teie reprtuaari. Kui nii, siiis tuleb harjutada end mõttega, et teist inimest omandada pole võimalik.Tuleb tunda rõõmu koos veedetud hetkedest ja jätta teisele oma elu. "Elu armastus" on püüdnud Teid veenda oma lojaalsuses Teisse, uskuge siis teda. Alkohol ja depressandid kahjuks ei aita Teid, vaid viivad veel keerulisemasse seisu. Harjutage end usaldama inimesi ja leidke painavate mõtete tekkides endale tegevust, mis mõtted mujale viib.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.