Tere,
olen 27a mees, peaks ise oma probleemidega toime tulema aga viimasel ajal tunnen, et ei saa enam ise ka aru mis toimub. Probleem on kestnud juba mitu kuud. Ilma põhjuseta ärkan juba hommikul halva tujuga, tööd teha ei suuda, millegi vastu huvi ei ole, kellegiga suhelda ei taha, peas keerlevad ainult negatiivsed mõtted, iga väikse asja peale silmad märjad, higistamise ja kylmahood vaheldumisi. Pidevalt analüüsin ennast, et millest sellised mõtted ja halb meeleolu, vahel ei saa mitu ööd järjest und, kuigi olen meeletult väsinud. Tean, et probleemid on tingitud suhtest minu naisega. Olen muutunud paranoiliseks ja ei suuda teda usaldada enam. Kipun unustama tõsiasja, et ta on minuga vabast tahtest ja armastusest minu vastu.
Kindlad faktid mitteusaldamiseks puuduvad aga lihtsalt saades teada tema minevikust ja varasemast suhtmisest meestesse, mis on minule täiesti vastuvõtmatu, on tekitanud paranoia, tean, et see on väär ja ma ei tohiks mingeid paralleele tõmmata tema eelneva elu ja meie praeguse suhte vahele. Öeldakse, et inimesed muutuvad, millegipärast ei suuda ma seda uskuda.
Tean, et sellest asjast üle saamine on ainult minu enda teha. Tunnen, et olen oma murega yksi ja väljapääsu pole kuskilt otsast paista. Raske on sellise halva meeleolu juures head nägu teha. Lihtsalt hävitan oma suhte sellega, tülitseme tihti ja saan pärast aru, et ise nokkisin tema kallal, et saaks jälle kakelda. Armastan oma naist väga, aga kõik see teeb meeletult haiget, nii talle kui mulle.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Armastate oma naist väga ja usun, et tema ka Teid. See on tugev alus selleks, et kooselu meeldivaks muuta. Selleks peaksite mõlemad jõupingutusi tegema.
Võtke ette jutuajamine rahulikus ja romantilises õhkkonnas, rääkides teineteisele oma ootustest kumbagi rollile. Te olete mõlemad oma minevikuga, mida muuta pole võimalik ja seetõttu ei ole mõistlik teha selle perioodi suhtes etteheiteid. Vestelge avatult, kuid ilma etteheideteta ja leppige kokku käitumine, mis mõlemaid pooli enam-vähem rahuldab. Edaspidi püüdke mõlemad nii käituda, nagu kokku leppisite ja võimalike eksimuste korral tunnistage oma vigu. Meeldiv kooselu(abielu) nõuab mõlemapoolset pingutust.
Armastus ja usaldus - need on abielus tähtsal kohal. Teie ülesanne on õppida naist usaldama. Naine on see, kes saab Teid selles aidata, kui Te olete rohkem avatum ja talle oma murest teada annate.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.