Tere!Mind ajendas kirjutama mu sõbra mure.Nimelt-alati kui ta pangaarvele tiksub raha,peab ta minema mänge mängima.Ta ise saab aru,et pingutab üle,aga pidama kah ei saa.Olen püüdnud sõbraga vestelda sellel teemal,ta saab aru,et raha on vajalik muudekski asjadeks,aga ikka kisuvad jalad põrgusse.Muidugi võib tulla kõik ka sellest,et ta läks hiljuti lahku oma elukaaslasest,aga tegelikult tulid nendegi tülid just liigsest hasartmängude harrastamisest.Aga see on teine teema.Mida saaksin sõbra aitamiseks mina teha ja mis teda üldse aitaks?Tänan Teid!

Arst vastas:
dr Elen Kihl
Psühholoogilise Nõustamise Keskus SENSUS Tartu ja Pärnu osakonnad
See, mida Te kirjeldate viitab häirele, mida kutsutakse patoloogiliseks hasartmängimiseks. Häiret iseloomustab kõige üldisemalt suutmatus vastu seista mängimise tungile. Loomulikult kaasnevad sellega rahalised probleemid ja probleemid suhetega. Mida siis teha? Rääkige sõbraga tõsiselt sellel teemal ja soovitage tal abi järele pöörduda. Tuleks leida spetsialst (psühhiaater või kliiniline psühholoog), kellel on kogemusi taoliste häirete ravis. Ravi edukuse esimene eeldus on aga inimese enda tugev motivatsioon. Kui ta ise tahab sellest hädast lahti saada ja on valmis selleks koos spetsialistiga tööd tegema, siis on lootust.