Tere! Minul on mure,mis puudutab minu suhteid inimesega,keda ma armastan.Just mina armastan,sest tema pole mulle kunagi öelnud.Oleme armukesed juba kolm aastat.Ma ei suuda teda mõista,et mida ta meie suhtelt ootab.Me räägime küll oma muredest ja rõõmudest ja ta tunnistab,et olen ainus,kes tunneb teda rohkem,kui keegi teine,et ta vajab mind,aga et ta armastab oma endist tüdrukut ja ta pole valmis end siduma ja peret looma.Olen püüdnud temast aru saada,olen alati olemas,kui ta mind vajab,aga alati kui jutt läheb abielulu,ütleb tema-kindlasti,kuid hiljem.Samas ei saa ma ju jääda igavesti teda lohutama,ta teab seda ja ikka jõuame sinnamaani,et oled kallis,küll tuleb kooselu ja muu...Mulle tundub,et ta lihtsalt kasutab mind ära,aga samas oleme me sõbrad olnud ligi kümme aastat...Ja koos on väga hea.Vahepeal mõtlesin,et lõpetan suhte ära,tegin südame kõvaks,kui ta helistas ja mind näha tahtis,aga ta on visa saavutama seda,mida tema tahab.Ma tõesti tahaksin saavutada seda,et ta ütleks mulle midagi kindlamat,kui see,et ta mind vajab.Samas küsib ta tihti,et mida mina tema vastu tunnen.Milleks siis huvi minu vastu,kui ta ehk mind ainult lohutuseks vajab?Olen segaduses ja ei tea,kuidas jätkata.Tean seda,et armastan teda,aga ma suudaksin olla vajadusel temast üle.Mida Teie soovitate teha,kuidas tema suhtes käituda?Tänan vastuse eest!

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Armunud olla on tore, kuid kindlustunne vastuarmastuse suhtes on ka vajalik.
Sinu partner armastab Sind ka, kuigi ta seda ei väljenda nii, nagu Sina seda soovid.
Kirjast ei selgu sinu vanus, seepärast ei saa aru sinu murest pere loomise pärast. Äkki Sinu partneri väide "kindlasti, kuid hiljem", tasuks kaalumist.Võib-olla ta vajab aega, et jõuda selgusele, mida ta ise vajab, mis on talle oluline.
Kui aga leiad, et kulutad oma aega, räägi temaga veel kord tõsiselt oma muredest ja siis kaalu kui kerge või raske on Sul seda suhet lõpetada.
Jõudu ja edu soovides,
Irene.