Tänan teid väga vastuse eest (olin see tüdruk,kes kohtub abielu mehega),aga tahtsin täpsustada enda jaoks mõned momendid..
Saan aru,et elu on minu oma ,ja otsustan ainult mina ise,kuidas elada,aga vahest on väga vaja targa inimese julgutustamist ja nõu !
Situatsioon on muutunud vähe teist suguseks,ta läks lahku oma naisega,aga laps jäi temaga elama,ja ta hoolitseb temast ja meie lapsest hoolib ka väga!ta tõesti armastab meid!
Aga igasugused väiksed probleemid alati segavad meid (näiteks see armukadedus),ja oleme juba mitu korda lahku minna proovinud,aga ikka pärast jääme koos... Minu aastad ka jooksevad ja tahaksin veel ühe lapse,aga tema ei taha.
ja mina kardan,et tema eelmine perekond jääb alati takistuseks meie vahel
see lahkuminek alati nii raske,kuigi otsus on juba tehtud!
Kas peab elama seda ajutise kooselu,lihtsalt sellepärast,et aeg ajalt on hea koos olla,rääkida ,ja koos lapse eest hoolitseda....või peab meie isikliku elu joonde ajama,ja siis juba lubada temale hoolitseda meie lapse eest.....?
Mind ajab taha veel koguaeg mingisugune jube üksinduse hirm!Olen vist madala enesehinnanguga!
Tänan teid abi eest!

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
Teil on päris õigus mitmetes asjades. Esiteks selles, et see on Teeie oma elu ja Teie ise teete otsusi, kuidas Te elada tahate. Teiseks, tema eelmine perekond jääb alati teie mõlema ellu. Kuhu see ikka kaob. Hoopis iseasi on see, kas see Teie elu segab või mitte. Ja see sõltub juba Teist. Kui Te lepite, et tema eelmine perekond jääb teie mõlema elu paratamatuks osaks, siis ei peaks see mingil määral Teid segama. Sellega tuleb lihtsalt arvestada, et ta tegeleb oma lapsega eelmisest perekonnast ja käib ja on koos temaga. Pigem proovige selle lapsega sõbraks saada ja olla talle hea sõber. Siis segab see teid palju vähem. Kui Te aga tahate, et see mees oleks ainuüksi Teie päralt, siis on Teie elu tõsiselt häiritud. Varem abielus või püsivas suhtes inimesega kooselu alustades tuleb endale kindlasti üks asi selgeks teha: selle inimese varasem suhe jääb ja see ei kao kuhugi. Tunded eelmise suhte asjus muutuvad kindlasti ja too inimene muutub uue suhte taustal tunnete aspektist kahtlemata vähetähtsaks (sest muidu see uus suhe polekski tekkinud). Aga füüsiliselt on see olemas ja kohustustena samuti. Äärmiselt ebamõistlik ja mõlemale pinget tekitav on olukord, kus uue suhte partner soovib seda vana suhet olematuks mõelda ega aktsepteeri varasemast suhtest tulenevaid seoseid ega kohustusi. Niisugune asi on kõigile asjaosalistele väga raske. Pigem lõhub uut suhet vana suhte olemasolu eitamine kui olnud suhe ise. Mõtelge veidi sel teemal.
Teine asi on see, et kui Te tahate oma probleeme arutada, siis oleks tõenäoliselt sobivam tulla vastuvõtule kui neid asju avatud arutelu teemaks teha. Ehk ei huvita see teisi, kes neid kirju loevad.
HK