Tere
olen 23-aastane neiu ning mõtetes mõlgub juba tükk aega, missuguse seksuaalorientatsiooniga inimene ma õieti olen. Elan koos mehega juba 3 aastat ning mõtted antud teemal on mind kimbutanud viimase kolme kuu ajal. Küll näen ma unes naisi ja enamus uusi tuttavaid vataan ma sellise pilguga, et kas temaga oleks hea koos olla. Samas ei kujuta ma ette, kuidas mõjuks minu mõtete avamine minu elukaaslasele, kohe kindlasti armastan ma teda nii vaimselt kui füüsiliselt ja kardan, et see võib rikkuda nii mõndagi, millest ma ilma jääda ei tahaks. Samas soovin saada lahti kimbatusest, et vaatan naist, kui ihaldusobjekti, sest niikui nii ma ei julge omaalgatuslikult midagi ette võtta ja mõtteks ta jääbki. Mida teha, kas riskida ja rääkida või kogeda seda oma nahal ja sellest mehele rääkimata? Ma saan aru, et siin ei ole ei õiget ega valet vastust, on vaid...ei teagi mis?
Reageeringut oodates,
Katrin

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere Katrin!
Keeruline on Teile vastata. Oluline on see, milline see tunne Teil naiste suhtes on. Oma mehe suhtes on Teie kirja järgi kõik tunded olemas ja suhe hästi toimiv. Kaldun arvama, et "huvi" naiste vastu on tekknud millegi mägemisega seoses. Kas olete vaadanud erootilisi filme? Kui sellised fantaasiad Teil on tekkinud, siis see ei tähenda veel muutusi seksuaalses oriantatsioonis. Mina arvan, et mehele hetkel ei oleks mõistlik oma varjatud soove avaldada. Kui oma idee ellu viite, peate selleka valmis olema, et saladus ilmsiks tuleb. Kui Teie ise vaikida kavatsete, siis teiselst inimeselt on seda raske nõuda.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.