Tere,
Palun soovitage kelle poole peaksin pöörduma või mida tegema. Nimelt olen 28.a. naine, tööalaselt päris kaugele jõudnud ja ilmselt ka veidi ületöötaja tüüpi. Lisaks on mul elukaaslane (juba 4.a.), kes on minust oluliselt vanem. Minu probleem on selles, et mul on juba 4 elukaaslane ning ikka on mul tunne, et selle õigega pole ma veel kohtunud. Tegelikult olen selles südames vist täitsa kindel. Kui me suhtleme igapäevaselt, siis on põhimõtteliselt kõik ok ja võtan teda kui sõpra, kuid tema puudutused on mulle ebameeldivad ning juba praktiliselt kohe algusest pole mulle meeldinud temaga suudelda, s.t. igasugune seksuaalne kontakt. Sealjuures on süda ja hing kuidagi tühi ikka oodates seda õiget. Mida teha? Kuidas käituda? Võin öelda, et romantiliste filmide vaatamine ei tule siinkohal kasuks:-) Samas kardan, et kui seda õiget otsida, siis ta ei tulegi?

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
"Retsepti" selle "õige" jaoks pole olemas. Vastus küsimusele."Kes on õige?" peab leiduma Teis endas. Et Te sellele küsimusele vastust leiaksite, võiksite teha paberil ühe analüüsi. Mõelge ja kirjutage paberile köik see, mis on positiivset ja mis on negatiivset teie kooselus. Siis kirjutage, mis on positiivset ja negatiivset, kui Te selle mehega ei elaks. Vaadelge oma kirjatööd ja mõelge, millised nöudmised Teil on mehe rollile. Kas need on äkki liiga kõrged? Arvan, et Teie ootused mehele (kõikidele meestele) on sellised, mida ehk ühel mehel raske täita on. Kuid lootma peab ja selleks peab valmis olema, kõike võib juhtuda.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.