tere!
asun siis kohe asja kallale. olen 20 aastane naine ning minu kaaslane 30 a-ne mees. sooviksin teada, kuidas selline vanusevahe võib suhetes toimida (siiani olen küll kuulnud vaid positiivseid külgi - ning nii see tundub ka olema, sest siiani tundub, et enam paremini olla ei saagi, kuid sooviksin teada siiski ka Teie arvamust). samas ka seda, et kas sellise 10-ne aastase vahega on võimalik, et ühe osapoole kehas/organismis hakkavad toimuma muudatused, mis võib saada suhetes segavaks? kõik mõtted ja arvamused on oodatud.
ette tänades,
susanne

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Susanne,
ei see nii väga suur vanusevahe ei olegi. Sellise vanusevahe juures ei peaks vist küll tekkima olulisi raskusi teie mõlema vanemas eas. Neljakümne ja kolmekümne aastasena ei tohiks probleeme olla. Nii. Edasi. Kui mees on viiekümnene ja Teie neljakümnene. Mis raskusi siis võiks tulla? Seksuaalseid? No ei vist. Mees kuuekümnene ja Teie viiekümnene. Kas siis tuleb raskusi? Tal on veidi raskem trepist üles ronida. Seda küll. Aga mitte siis, kui ta on hästi treenitud. Või vahetage korter madalamale. Seitsekümmend - kuuskümmend? No elage nii kaugele koos, eks siis paista.
HK