probleem n selles, et viimasel ajal äritun pidevalt igasuguste asjade peale. Mõnel hommikul , nii kui silmad lahti teen ei ole ma mitte millegagi rahul. Kõige hullem on aga see, et lisaks karjumisele või ma ka asju loopima hakata. Viimasel ajal olen ma kaks korda oma elukaaslast löönud ja ma ei leia, et see on normaalne. Me oleme mehega viis-pool aastat koos elanud ja kasvatame ühist last , ning varem ei ole ma kunagi selline olnud. kas ma hakkan hulluks minema?

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Kui hommikul ärkate ja tuju paha on, millest Te mõtlete? Püüdke selgitada endale, mis teeb tuju halvaks. Nende probleemidega tuleks tegeleda. Köike probleeme kindlasti kohe lahendada ei saa, kuid võiksite oma hoiakut nende suhtes muuta. Näiteks: Teil on vaja uut külmikut kohe, siis selle asemel, et seda muret iga päev endas kanda(puudub hetkel raha), võiksite välja mõelda mõne lõbusa lahenduse toidu säilitamiseks (talv tulekul). Võib olla oli näide imelik, kuid mure on Teid vaevamas ja mehele suunatud agressiivne käitumine annab märku sellest, et tema toetus Teile tundub vähene. Rääkige mehega oma ootustest temale, ta ei oska Teie mõtteid aimata.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.