tere! Pöördun teie poole oma murega. Nimelt olen 21 aastane neiu ja koos oma elukaaslasea elanud poolteist aastat. Ta on väga kna ja meeldiv inimene, hooliv ja kõike muud. Minul on aga mingi haiglane foobia, et ta selja taga mind taga räägib ja petab. Isegi kui ta koos oma õega lõunatab, suudan mina sellest tragöödia korraldada. Kooselatud aja jooksul on väga vähe olnud neid päevi, kus me ei ole koos. Ja kui on sellised päevad, kus ta läheb ööseks näiteks sõbra juurde, siis mina iga tunni aja tagant helistan ja kontrollin, öösel magada ei saa. Õhtuti otsin momenti, et salaja üle vaadata tema mobiil, kellega on päeval rääkinud, kellele helistanud,arvan et varjab mu eest midagi, kuigi enamasti ta räägib väga täpselt millega tegeleb. Nüüd lisandus sellele kõigele mingi grupp, kus ta käib. See toimub poolteist tundi nädalas ja mis seal toimub , selle kohta pidi neil olema kokkulepe, et ei tohi rääkida. See ajab mind eriti endast välja. Kõige hullem on see, et ma ise olen enda peale väga vihane ja teeks ükskõik mida, et ma ei oleks selline. Kelle poole pöörduda või mida teha, ma ei tea. Ehk osakte mind aidata.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Aidate saate end ise, kui suudate endale selgeks teha armukadeduse põhjuse. Mina arvan, et üheks põhjuseks on Teie ebakindlus. Teist inimest ei saa enda külge "aheldada". Tuleb hinnata kaaslast sellisena, nagu Te temasse armusite, ärge püüdke teda muuta. Igal inimesel on õigus elada oma elu. Tore on teil olla koos, kuid mõned huvid võivad ju olla teil erinevad, see toob ainult värskust teie mõlemi ellu. Otsige ka endale mõni tegevus ja nautige aega sellega tegeledes. Kui ise enda veenmisega hakkama ei saa, tuleb pöörduda psühholoogi poole. Ennem aga üritage ise ja rääkige ka elukaaslasega nendest muredest, paluge, et ta aitaks Teid.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.