Tere . Oleme mehega koos elanud 12 aastat . Selle ajaga oleme kuidagi teineteisest võõrandunud. Kuidas see juhtus- eks ole ju kõike läbi elanud.Kord oli tal armuke, nüüd on see minuga juhtunud.Minu ja armukese suhe kestab juba 3 aastat- küll tõusude ja mõõnadega , aga ikkagi... Olen jõudnud sinnamaani , et tahaksin lahutust , kuid mees parem aktsepteerib minu ja mu armukese suhet , kui et minust loobub .Armuke on segaduses ja arvab , et ma ise olen segaduses süüdi ja lubas minuga suhteid jätkata juhul , kui olen mehest lahus.Aga tegelikult oleme me just tänu tema kannatlikkusele suutnud need 3 aastat vastu pidada . Ma armastan teda ja kardan kaotada .Aeg ju läheb ja kaua ta suudab oodata ...Kuidas ma saaksin oma mehe oma elust ära , aidake palun. Hing on haige ja tahan eluga edasi minna .Tänulikult 29-aastane naine.

Arst vastas:
dr Elen Kihl
Psühholoogilise Nõustamise Keskus SENSUS Tartu ja Pärnu osakonnad
Püüdke kõigepealt endas ja oma tunnetes selgusele jõuda. Mida te tunnete oma mehe vastu, mida armukese vastu; missugust suhet Te tahate, missugust kooselu Te tahate; mis on kummagi mehe positiivsed ja negatiivsed küljed; kumb neist suudab paremini rahuldada Teie vajadusi; missugused on nende vajadused ja kas Te suudate neid rahuldada; missugune kooselu ootab Teid praeguse armukesega. Mõelge ka selle peale, et kirg möödub ja armastus võtab aja jooksul teise kuju. Proovige kujutleda, kuidas Te elate koos praguse armukesega näiteks 10 või 12 aasta pärast. Kas võib jälle tekkida võõrandumine. Kui Te olete oma otsuse teinud, rääkige avameelselt oma praeguse abikaasaga, põhjendage oma otsust ja jääge endale kindlaks. Kui Teil on võimalik, käige ka mõned korrad psühholoogi vastuvõtul. Kõiki neid küsimusi oleks hea arutada kellegagi, kes on täiesti neutraalne ja aitab Teil mõtteid korrastada ning sobivama tegevusplaani leida.