Tere!
Olen 28 a.naine,(meedik) põdenud anoreksiat,buliimiat,praegu kaine alkohoolik.(7 päeva)Tahaksin infot psühholoogide-psühhiaatrite kohta,kes tegelevad hüpnoosiga.Minu probleemid said ilmselt alguse kodunt-väga võimukas ema(arst),olen vanim laps kellelt nõuti võib-olla liiga palju.Vanemad on lahutatud,isaga ei suuda ma suhelda, tema on minu jaoks mingi must negatiivne raskus.Olen käinud erinevate psühhiaatrite juures,kuid ravimid mind ei aidanud,lõpuks ainult tahtejõuga sain oma hädadest lahti.Kardan aga tagasilangemist,sest seoses stressiga tuleb alati tahtmine "napsu " võtta.Palun andke nõu,kas probleemi lahendus oleks hüpnoosis enda hirmud välja elada või soovitate Te midagi muud?Olen endale tõestanud,et rohud mind ei aita,samuti pole suurt mõtet grupiteraapial,samas tunnen,et päris üksi hakkama ei saa.
Elan Tallinnas,oman Tallinna haigekassa kindlustust.Ette tänades.

Arst vastas:
dr Katri-Evelin Esop
Psühholoogilise Nõustamise Keskus SENSUS, Praktilise Psühholoogia Erakool SENSUS
Parim viis sõltuvusprobleemidega tegelemiseks on ravimid koos psühhoteraapiaga- just individuaalteraapiaga, sest igal inimesel on oma unikaalne probleemide kujunemise ja säilimise lugu. Tallinnas soovitan Teil pöörduda Tallinna Psühhiaatriahaiglasse (Paldiski mnt. 52, registratuuri tel. 6974423) ning küsida psühhiaatreid, kes kasutavad oma töös ka kognitiiv-käitumuslikku psühhoteraapiat (näiteks dr. Aare Sergo). Hüpnoosravi sellel puhul ei soovita. Teie soov seda meetodit tarvitada on ka arusaadav. Pikalt kestnud probleemid on Teid suunanud otsima sekkumisi, kus iseendal pole vaja midagi teha. Parimad tulemused annavad sekkumised, kus saate edusammud omistada iseendale. Just sellist meetodit Teile soovitasingi.