Lugu järgmine. Olen 25 aastane noor naine ja üldiselt oma eluga rahul. Ainus suur mure on minu olematu seksuaalvajadus. Elukaaslane kellega olen juba kaua tuttav ja koos elanud 4 aastat on igatepidi mõistev ja arusaav noormees , aga kusagil on ka tema piir.Seks (kui me niikaugele jõuame)on väga hea ja alati lõppeb meie mõlema jaoks orgasmiga. ainult et seda juhtub kuu-kahe jooksul kord. Mina tegelt ei tahaks sedagi.See ei ole ometi 25 aastase naise kohta normaalne. Oma keha ma ei häbene tunnen ennast seksikana aga kui asi nii kaugele jõuab hakkab mul sõna otseses mõttes pea niimoodi valutama et süda läheb pahaks või silmad vajuvad kinni ja jään magama nagu kott. Aga ei tea kelle poolde pöörduda ka.
Mingisuguseid halbu kogemusi mul seksiga seoses ei ole olnud samuti on meie suhe olnud väga romantiline ja täis hellust ja romantikat. Tean et on mingeid tablette aga kas neist on abi? Ja oleksin väga tänulik igasuguste soovituste-nõuannete eest . Evelin

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
Niimoodi on raske mingit soovitust anda. Üht nõu ma võin kohe anda. Tallinnas on olemas üks niisugune koht, mida nimetatakse Seksuaaltervise Kliinikuks. See asub Suur-Ameerika tänav 18. Seal on tegelikult kaks asutist ühe katuse all. Alumisel korrusel on Arstlik Perenõuandla ja teisel siis seksuaaltervise kliinik. Ma arvan, et kui Te sinna lähete siis saate kas ühest või teisest järele küsida, kellega seal kõnelema peaks. Siis on veel üks asutus, OÜ PSühho-Konsultandid, kus töötab psühholoog Meelis Sütt, kelle üks spetsialiteete on seksuaalsuhete teema (tel.: 056 495 671). Ehk need viited aitavad?
HK