Tere?
Mul on selline probleem ,et ma ei taha enam elada?juba kaks aastat järjest olen teinud suitsiite ja olnud surma suus,.isegi tartus ravil olen olnud,aga asjata.
Nüüd need nõmeduste tegemised on saanud nagu sõltuvuseks ma ei suuda ilma nendeta olla joon nõudepesuvahenidit söön elavhõbedat ja zilette.jne
Ma ei jõua enam,kõik on nii raske.Tervis on juba nii läbi
Mida ma peaksin tegema,kui juba ravi ei aita ,siis ma arvan et ei aita mitte miski.
Mida ma peaksin tegema.?

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Kallis noor neiu (noormees)! Vaata aknast välja. Mida Sa võiks mõelda looduse kohta? Kole, vihmane sügis on käes, või:"Oi kui kaunis sügis on käes koos kaunite värvidega". Sinu meeleolu sõltub ju sellest, kuidas Sa midagi näed ja kuidas Sa MõTLED. Püüa mõelda inimestest enda ümber. Kes on need, kes tunnevad Sinust rõõmu, kes tahavad Sinuga koos olla? Võta selle inimesega (inimestega) ühendust, räägi oma elust, mötetest ja kuula tähelepanelikult ka teisi. Kindlasti on tal(neil) öelda Sulle midagi, mis peaks Sinu enesekindlust tõstma ja ka huvi elu vastu.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.