tere olen 19 aastane tütarlaps kes ei saa isegi aru mis temaga toimub.ma ei olemitte kunagi ühendust võtnud ühegi psühholoogiga kuid praegu teen seda ja loodan ka abi saada ja loodan ka et ma ei ole oma probleemiga vale arsti tüütama hakanud.
olen olnud oma kaaslasega (mees,20) koos kaks ja pool aastat, kätte on jõudnud minu jaoks raskemast raskem periood, tahaks tema lähedust kuid seda ma ei saa,talle on tähtsad ka tema sõbrad,ma mõistan seda kuid tunnen end kõrvale jäetuna,kui tahan temaga midagi arutada siis öeldakse mulle ju otse et ära vingu. me oleme viimasel ajal väga palju tülitsenud ja ma ei saa aru mis toimub,varem ma nutsin vahel harva kuid nüüd on nii et natukene läheb ütlemiseks ja juba ma nutan, vahel kodus üksi olles on täpselt sama kui mõtlen mis toimub hakkan nutma.temale isiklikult käib see närvidele ja nii ta mull seda ütleb ka et mida sa tönnid, aga mind see ei rahusta ei suuda rahuneda,vahel võtab ta minust kinni ja raputab selle moega et ma vait jääksin.ma ei taha alla anda ega seda suhet katkestada kuid mul on niimoodi ka raske,ma tunnen kuidas me räägime teineteisest mööda,ja ma tunnen kuidas ma väsin, ma tõesti nutan palju,täna näiteks käisin terve päeva silmad pool vidukil kuna eelmisel õhtul läks jälle ütlemiseks ja nii ma siis nutsin.hommikuks olid oomulikult silmad rohkem kui paistes. palun kas selle vastu on midagi,kuidas ma saaksin rahuneda ja üldse ma tegelikult tean et ma olen armukade ja tõesti ma käin talle pinda aga ma ei oska midagi ette võtta.muutusin armukadedaks kui ta 4 kuud minu seljataga ühe oma sõbrannaga kohtus,mitte midagi nendevahel ei olnud aga mulle ei mahtunud ppähe miks see pdi minu seljataga olema.ma tunnen et ma tahan rääkida ja arutada,tema aga mitte,seega olen väga suures segaduses, silmad märjad jälle magama ja pea on paks otsas.kas mul endal on midagi viga,või peaksin ma end kuidagi lõdvestama ise või rahustama.ma olen nõutu.
suured tänud teile

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Elades kellegiga koos, tuleb ikka ette konflikte, neid karta ei tohiks,vaid neid peaks püüdma lahendada. Suhteid puudutavaid probleeme on vahel raske lahendada sellepärast, et mehed tavaliselt nendest rääkida ei taha, aga naised väga tahavad. Siit tuleb ilmselt ka teie probleem: te pole saanud selgeks rääkida oma ootustest teise rollile. Head suhted põhinevad usaldusel. Seda on lihtne öelda, kuid raskem ellu viia. Alustada tuleb Teil ikka endast. Teiste käitumist on keeruline muuta, kuid enda suhtumist, hoiakut, oleks vaja muuta. Alustge sellest, et paar nädalat püüdke oma kaaslase käitumises tähele panna ainult seda, mida ta teeb hästi või meeldivat, köik muu jätke tähelepanu alt välja. Sellega seoses muutute ise rahulikumaks ja võib olla siis saate omavahel rääkida rahulikult oma ootustest, oma hirmudest.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.