Tere,
kirjutan, sest teie vastuse kaudu võin saada targemaks. Targemaks asjas, mis mind juba tükk aega vaevab.
Olen 25ne mees pealinnast, töötan, õpin ja tegelen aktiivselt ka oma kahe hobiga.
Ma olen üksik. See on mu probleem. Jah, mul oli inimene, keda armastasin, kuid see suhe
lõppes 97ndal ja pärast seda pole mul kedagi. Ei-ei, siiski, mul on sõbrad ja jumal tänatud, et nad on; ja mul
on vanematega vedanud ja kõik see on hästi ja siin pole midagi nuriseda.
Kuid tunnen, et vajan kedagi, kellest hoolida. Varem, kui elasin oma vanematekodus,
tunnetasin ma seda probleemi kuid see ei olnud aktiivne; nüüd, kus elan eraldi ja seega üksi, on üksi-olemine muutunud
mulle talumatuks. Ja ma olen väsinud olemast,minemast, tegemast sinna/seda üksi, kuhu inimiesed alati lähevad sellega, kellest hoolivad.
Ma ei lase endale ligi, neid 'õigeid' ma ei leia (kuigi olen 3korda kohtunud kuulutuse kaudu). Aga ma ei käivitu, ja jään ootama seda,
kes mind üles raputab. Loodan veel. Kuigi lootus vahel kaob, ja siis on raske, sest sõpru ei taha ma selle asjaga piinata, nad teavad seda
niigi. Ja ongi nii, et vahel ma nutan, ja tunnen lähedusest puudust, ja olen ka üksi jooma kukkunud, küll mitte raskelt, kuid de facto, ikkagi.
Ja oma mehelikke vajadusi - vat nendega on ka probleem. Kas võtta suvaline?
Ühesõnaga, ilmselt vajan ma psühholoogi abi, või mida arvate teie?
Aastad 97-01 on minu enesekindlust suhetes tütarlastega oluliselt
vähendanud, olen muutunud kinnisemaks jne.
Lugupidamisega
Andres

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere Andres,
Sinu kirjast järeldub, et oled tubli noormees.
Suhtled edukalt sõpradega, tegeled oma hobidega ja ma oletan, et ka tööga oled rahul.
Probleemiks pead partneri leidmist. Midagi oled ka selle olukorra lahendamiseks ise ette võtnud ja see on hea.
Kirjast ei järeldu, kas oled kuulutuste kaudu
väljavalitud neiuga kohtunud ühe korra või enam,
Esmakohtumisel inimesega võime teha ennatlikke järeldusi. Kohtumise edukus sõltub ka ootustest partnerile. Kui ootused on liiga kõrged ja hinnang liiga ennatlik, võidki loobuda järgmistest kohtumistest,
õppimata tundma inimest põhjalikumalt.
Kohtumisel on suur tähtsus Sinu avatusel.
Ürita rääkida endast, oma ootustest. Mida endast rääkida on sul piisavalt.Soovin Sulle edu ja enesekindlust uutel kohtumistel.
Psühholoogiga kohumise mõte on ka hea.
Kõike hed soovides,
Irene