Suitsetasin sünteetilist ainet ehk ( Spice ) 04.11.15 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Tervist !

Juhtus siis selline asi et käisin nädal aega tagasi klubis ja sattusin alkohooli pruukima inimestega keda ma ei tundnud . Ja järsku üks hetk üks inimene seltskonnast küsis et lähme teeme kanepit ja ma ei öelnud ei sest olen varem ka teinud ja minu arust ei ole midagi hullu olnud . Tegime siis selle joindi ära ja läks kuskil 15 - 30 min kui mul hakkas pea ringi käima ja ei saanud aru mis minuga toimub siis küsisin mis asi see oli öeldi et ( Spice ) sünteetiline kanep vähemalt sain nii palju aru et koju ära tulla . Ja kodus jätkus see kõik , tundsin end väga halvasti surma hirm ja kõik muu mis sellega kaasneb . Olen lugenud et paljud inimesed on endale kiirabi kutsunud et sellest üle saada aga ise seda ei teinud kuid oli mõttes küll . Sain oma õppetunni nüüd kätte . Ja rohkem ei tee kanepit kunagi

Viimased nädal aega on selline tunne :

Peale ( Spice ) tegemist on kuidagi imelik olla nagu oleks selle mõju alla ikka veel ärevushood on mõtlen koguaeg negatiivselt ja ei taju reaalsust , unetus ja kardan sõpradega koos olla ärevus on sees kuidagi

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

1) Joogipudel ja lonksuta vedelikku (mineraal) päeva jooksul ca 1/2 liitrit. Puhastab organismi, neelamine rahustab.
2) Jalutuskäigud - 3-4 km paneb vere käima ja organism reguleerib end jälle õigele lainele.
3) Tee minu Palve esimest sammu - vabastab pingetest, parandab aju verevarustus.
Kõik saab korda - anna aega!
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

Ärevushäire ja kanep

Tervist.

Häda algas kodus.

Olen suitsetanud mõnda aega kanepit ja kanepilaadset ainet ( Spice ) ja ühe korra tekkis selle samuse Spice suitsetamise ajal selline ärevuse tunne, ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

1) Otsus tehtud - psühho-aktiivsetele ainenetele ei.
2) Otsus teha - tervislikud eluviisid.
3) Ärevushäired - vt varasemad soovitused, AD-d esialgu vaja ei ole.
4) vt Tervisemaja soovitusi ...

Loe edasi

Zoloft.

Olen 41.a. naine.Olen antidepressante võtnud vahelduva eduga juba 7-8aastat.Olen püüdnud annuseid vähendada või üldse ära jätta,aga siis ilmnevad jälle sümptomid-iiveldus .väsimus.pearinglus,värinad,suukuivus.Perearst ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Arstirohuga saame seda ainet, mis ka organismis ise tehakse. Teatud perioodidel vajab organism seda ainet rohkem või siis ei tooda seda ainet piisavalt välja depoodest (ladudest) või ei sünteesita (toodeta) ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: