cipramil ja peapõrutus 20.02.02 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Tere Dr. Ennet.

Mul oli peaaegu 10 aastat tagasi tugev peapõrutus kuklasse, vasakule poole. Tagajärjeks on peavalud, halb mälu/tuju ja tuimus/valu vasakus küljes, halb füüsiline vorm. Olen võtnud Piracetami, Cipramili võtmine jäi raha taha. Nüüd kaalun ostmist. Kas sellisel juhul on Cipramilist abi? Kas võib olla, et orgaanilist kahjustust pole, et tugev põrutus jättis sellised nähud?

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

Infot Teie kohta liigselt vähe. Vaja näost-näkku näha ning kuulda täpsemalt Teie lugu-tervislikku seisundit. Teatud liiki peavalude korral on antidepressandid näidustatud ning korraliku tulemuse annavad ka odavahinnalised rohud. Nootropiil (Piratsetaam) paha ei tee, hea võib olla ka Stugeron (Tsinnarisiin). Aga ikkagi - vaja täiendavat infot, täiendavaid andmeid. Alkoholi ja tubaka osas (juhul kui.. ) peaksite, kindlasti korrektuuri tegema. Ja muud tervislikud elukombed on ka alati kasuks.

Pöörduge oma tohtri poole!

Parimate soovide ning tervitustega Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

Cipramil

Tere, dr.Ennet.

Olen 45 a. naine ja tarvitanud cipramil 10 mg 1 aasta ja 4 kuud. Tahaksin nüüd ravimist loobuda, kuid kardan neid ärajäämisnähte.
Doktor, andke palun nôu, kuidas seda ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Tehke kehalisi harjutusi, minu harjutust ja elage täisväärtuslikku elu ning - jätke see rohukene ära. Nädal aega 1/2 ja kaks nädalat 1/4 ja ongi kõik.
Harjutused! - need on ilmtingimata vajalikud. ...

Loe edasi

Cipramil

Tere,doktor!

Augustist alates olen vôtnud Cipramili.Enesetunne on paranenud ja enam ei ole neid jubedaid paanikahäireid.Paar korda on küll ette tulnud üldist ärevust,kuid olen selle üle elanud, ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Cipramili puhul vastunäidustusi vaktsineerimise osas ei ole kirjeldatud. Kui enesetunne korras, siis laske aga teha.
Tervitades,
Jüri O.-M. Ennet

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: