arst soovitas pöörduda abikaasal psühiaatri poole 12.01.15 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

tere. perearst soovitas pöörduda psühiaatri nõustamiseks siis vastava arsti juurde. nimelt on abikaas(mees) tihti ärevuses,depresioonis ja närviline. kodus ta seda välja ei ela,aga üks aeg hakkas kurtma kõris tüki tunnet...sai käidud kõikvõimalikud arstid läbi ja füüsilist probleemi ei ole. samuti on tekkinud pidevast stressisit kõrg-vererõhu tõbi. kuna perearst ja abikaasa palusid mu sobib arst leida,siis pöördungi murega teie poole. endal on halvad mälestused nais-arstidest ja sooviksin just koostööd teha meesarstiga!

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

Perearsti soovitus on asjalik, seda arvestada.
Psühhiaatria valdkonnas (ka psühholoogiga koostöö) on oluline nö "hingeline klapp" ja see selgub juba esimesel silmapilgul - aura on selline. Meestohtreid on nii Tallinnas (Psühhiaatriakliiniku Dispanseri registratuuris saate arsti valida), Tartus ja ka mujal.
Ärevuse, depressiooni, stressi ja sellest tingitud kõrge vererõhu vastu on head arstirohud psühhiaatri poolt pakkuda.
Minu kindel veendumus - vajalikud on veel sobilikud lõõgastuse harjutused ja võtted ning muud tervist üldtugevdavad tegemised.
vt varasemaid soovitusi ärevuse ja depressiooni vallast, sobilkku rakendada.
Minu vastuvõtt on Ida-Tallinna Keskhaiglas, registr. tel. 1900
NB Nais-psühhiaatrid on väga tublid ja enamus neist kindlasti sobib ka teie abikaasa aitamiseks.
Parimate soovidega,
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

cipralex

tere,minu küsimus selline(28 aastane noormees) et hakkasin oma psühiaatri soovitusel taas kasutama antidep.(olin nagu mustas augus,väsimus, puudus huvi töö jne. asjade vastu-diagnoos depressioon) ja sedakorda ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Praegust infot nähes pakuksin ka Seroxati.
Rohi peab olukorda parandama, raviarstiga peab olema usalduslik suhe, julgus KÕIK südamest ära rääkida. Harjutused ja muud soovitused ka tegevusplaani ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: