Mokatubakast loobumine 12.11.14 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Tere!
Minu 16 ja poole aastane poeg on umbes kaks aastat tarvitanud mokatubakat, millest ta nüüd loobuda soovib. Võõrutuskabinetti vastuvõtule ta aga ei nõustu minema. Ostsin talle 2 mg nikotiininätsud, mida ta on kasutanud kaks nädalat mokatubaka asemel. Kas sellisel kombel on võimalik sõltuvusest vabaneda ja kuidas lõpuks vabaneda nikotiininätsudest? Viimasel ajal kurdab iiveldust ja peavalu. Kas see võib olla võõrutusest? Kuidas peaks käituma? Soovitus minna arsti vastuvõtule on kindlasti hea, kuid kui ta keeldub, mida saab teha perekond?

Tänan!

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

Suits jäetakse päevapealt maha, mees! Ainult pehmod ei ole selleks suutelised, seega - nad ei soovi nikotiinist loobuda.
Sportlik tegevus "tuulutab" nii kopsud kui ka kogu organismi puhtaks - sportima.
Alustada jõukohase koormusega.
Korralik puhkus - igamehele vajalik ja kasulik.
Pingete maandamiseks (ka nn nikotiini-pohmaka) sobib hästi minu Palve esimene samm.

Pehmo leiab sada põhjust, et ei saa loobuda. Õige mees leiab kohe põhjuse loobumiseks ja loobub KOHE!
Jutt ei maksa, maksavad teod!
Tegudele,
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

Xanax ja Imovane

Xanaxi annused on tõusnud pea 5 mg päevas ja õhtuti, et magam jääda, pean veel 2 korda75 mg Imovane võtma. Olen lugenud palju ja järsk nende rohtude loobumine pidi tugevad kõrvalnähud jätma. Ega ma ei ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Sõltuvus. Neuroleptikumiga saab neid välja tõrjuda. Psühhiaater annab õige rohu ja õiges annuses.
Üldrahustavad harjutsed kindlasti päevakorda. Tervisemaja soovitused annavad uue motivatsiooni. ...

Loe edasi

Suitsetamisest loobumine ?

Tere

Perearst kirjutas mulle valja rohu nimega Zyban.
Algul votsin 1 tk. paevas, neljandal paeval 2tk.
Nuud on selline uimane olek kogu aeg, kas see on normaalne ja kas see sumin ...

Vastas dr Jaanus Mumma

Zyban on psühhotroopne ravim(antidepressant)ja tõesti võib mõnel
inimesel tekitada ka uimasust.Tavaline on ,et ravikuuri algul on
uimasus ja nõrkus,kuid see taandub kiiresti.Mõni inimene on ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: