Tasakaaluhäired 05.06.11 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Pea käib ringi, tasakaaluhäired. Algas tukslemisega pea vasakul pool. Vererõhutõus. Tehti kompuuter peast, oli korras. Samal poolel avastati tarkusehamba probleem, see eemaldati. Enesetunne ei lähe paremaks. Paluks nõu, mida teha

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

KT leidu ajus ei olnud ja hamba probleem lahendatud, siis vaja närve reguleerida ja kardio-vaskulaarset süsteemi veidi treenida.
1. Minu Palve-Meditatsioon - iga harjutust ca 2 nädalat.
2. Kerge füüsiline trenn (mitte kangisaal) õues, mererannas jne kus meelepärane.
Unerežiim korda.
Parimat soovides,
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

tasakaaluhäired

Tarvitan Xanax Tm XR 0.5 mg, ilmselt sellest on mul veidi häirivad tasakaaluhäired.Kas ma võin samaaegselt selle vältimiseks kasutada stugeroni tablette?

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Teie noorus? Teie probleemid, et vajadus Xanaxit võtta?
Neid küsimusi arutage üheskoos tohtriga.
Põhimõtteliselt võib neid rohte üheskoos tarvitada - toimed eri valdkondades.
Kaunis ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: