Kätes kramp ja surin 28.02.11 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Tere
Mul tõsine mure, nimelt mul hakkas äkitselt paha ning käed hakkasid surisema ja tekkis mõlemates kätes krambiseisund ning hiljem, kui krambid kätes kadusid, hakkasid käed hullult värisema, jalad läksid nõrgaks. Palun öelge, milles probleem. Ma ehmatasin nii ära, et mis juhtus, kuna mul pole varem sellist asja olnud. See kestis pea 30 minutit.

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

Mis te enne seda tegite? Millest see kõik tekkis?
Lihashäired-surinad-krambid tekivad paljudel juhtudel siis, kui mineraale-sooli organismis vähe (peale suurt trenni-higistamist, peale sauna, palavikku puhul jne). Peale lihastööd, kui varem ei ole seda eriti teinud, pole harjutatud-pingutatud. Peale närvipinget võib see tekkida. Võib ka ärevushäirest tingitud olla.
Min.vett tarvitada, regulaarselt harjutada, korralik puhkus. Hingerahu ja rahustavad harjutused on kasuks.
Lahendid olemas. Harjutused on kasuks.
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

Kas ärevushäire?

Mul hakkavad käed ja jalad surisema. Siis tõuseb surin jalgadest ülespoole, kui jõuab südameni, siis nagu pigistaks selle kokku ja süda hakkab kloppoma. Pea käib ringi, kõrvus kohiseb. Vererõhk tõuseb ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Ravimisega peab seisund paremaks muutuma! Kui rohud õiged, siis rohu annusega varieerida, et leida õige annus (hea enesetunne).
Betaloc (Metoprolool) vähendab stressi toimet südame-veresoonkonna ...

Loe edasi

kas paanikahäired?

Minu hädad said alguse 2,5 kuud tagasi - süda paha, tugev sudamekloppimine, pearinglus, surinad kätes, seljas ja kulkast kuni pealaeni, samuti neelamisraskus ja poomistunne. Nüüdseks on uuritud magu, kilpnääret ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

On ärevushäire küll.
Vajaliku ravimi saate psühhiaatrilt, harjutused-tegemised leiate varasemate soovituste hulgast. Harjutused on v-tähtsad, rohu osa on vaid osaline.
Igast murest saab üle! ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: