Värinad 12.10.10 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Mul on olnud nii kaua, kuni mäletan, imelikud värinad. Need kestavad ainult sekundi või 2. Selle ajal kaotan iga tegevuse enda lihastes, nagu elekter läbiks mu keha. Olen juba 2 klaaskaussi sellega puruks teinud, sest ma ei suutnud kaussi kinni hoida, samas ei kuule ma ka hääli tol hetkel, kui näiteks kuulen ma muusikat ja see käib üle, siis puuduvad mul need 2-3 sekundit sellest laulust. Mis need võiksid olla??

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

Alustaksin perearstist ning paluksin saatekirja neuroloogi jutule saamiseks. Neuroloog uurib, teeb EEG ja siis saab juba täpsemalt midagi öelda.
Praegu saan soovitada ja see toimib v.hästi: korralik puhkus (õpi/puhkuse režiim), alkoholile (jt. meelemürgid) absoluutne (täieline) keeld. Jõukohased kerged sportlikud harjutused.
Õpi liigeseid pingeid maandama - minu Palve-Meditatsiooni harjutus.
Tegutse! Igast murest saab üle! Ka sinu omast.
Parimat,
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

Värin kätes ja jalgades

Tere. Mul on selline probleem, et mul on pidevalt kätes ja jalgades värinad ja ma ei tea, kas see on tingitud mõnest haigusest või on see psühholoogiline .

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Perearst ja vajadusel mõned analüüsid. Siit hakkab asi hargnema. Kui pilt ebaselge, siis tuleb neuroloog ja tema tarkused.
Kui need värinad tingitud nö närvilisest õhkkonnast, siis tuleb päevakorda ...

Loe edasi

värinad

Mul nii suur mure,et mind vaevavad värinad ja ärevushood! Olen vahelduva eduga kasutanud antidepressante ja nii kui need lõpetan,värinad kuu aja pärast jälle kohal! Tegelen ka tervisliku spordiga ja joogaga ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Mõeldud - tehtud! See Lapse asi on super! Otsustamatus häirib, segab, väsitab. Rasedus reguleerib paljud asjad ilusti paika. Võtke asi päeva/öö-korda.
Sportlik-tervislik eluviis on sobilik. Korralik ...

Loe edasi

Värinad

Mul selline suur mure,mind vaevavad värinad,mis on nii sisemised kui ka välised! Olen tarvitanud antidepressante ja nii kui need ära lõpetan,tulevad värinad tagasi! Tegelen ise ka joogaga,teen kepikõndi ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Mõelda võite, aga kui Kurg juba tegutsema hakkab, siis ei sobi AD-d võtta.
Mis on värinate põhjuseks? Mida olete veel teinud (peale tohtrirohu võtmise)?
Kas joote kohvi liigselt? Kas higistate? ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: