unerohust loobumine 10.11.07 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Tere

Olen tarvitanud imovanei kaks aastat järjepidevalt. Loomulikult üritanud ka maha jätta. Samuti olen üritanud asendada looduslike preparaatidega (bacalm ja teised palderjani, humalt jne sisaldavad tabletid) Üritanud piima juua õhtuti. Teen ka trenni tihit ja seda just päevapoole, et peaks hea une andma, aga ei anna. Viimane kord olin 11 tundi tööl(mis on vaimselt suhteliselt kurnav), edasi veel umbes 5 tundi tegevuses ja voodisse heites und ikka ei tulnud(olin väsinud, aga magama ei jäänud). Öösel lebasin veel 5 tundi voodis (pähe tulid sünged ja piinavad mõtted) ning siis otsustasin jälle ikka tabletti võtta. Siit ka minu küsimus- Kas on üldse võimalik unerohtude sõltuvusest vabaneda? Kas vabanetakse? Kuidas seda siis ellu viia?

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

Vastuvõtule, aitan.
tel 56 463 830
või elukohajärgne psühhiaater.
Parimat soovides,
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

Ärevushäire ja unerohi

Tere !
Minu probleemid hakkasid pihta nov 2015 ,kui diagnoositi ärevushäire ,kuna hakkasin muretsema pidevallt oma tervise üle.Samal ajal käisin läbi palju eriarste ,kus diagnoositi mul reflukshaigus ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

1) Refluks:
a) hapuvabam toit ja b) toidu mälumine senisest 2-3 korda kauem.
2) Õige töö- ja puhkerežiim:
a) piisav uneaeg, b) apteegi vabamüügist Melatonin - õhtul võtta, c) õhtul ...

Loe edasi

stress

Tere!
Minu mure selline, et olen stressis ja arvan et juba väga pikemat aega. Olen käinud ka arsti juures, kes andis mulle 3 nädalat haiguslehte ja kirjutas unerohtu, kuna magada ka enam ei saa. ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Unerohust üksi ei piisa.
a) selgitada närvilisuse põhjus: mingi tervisefunktsiooni häirest tingitud, probleemid kodus, stressorid tööl, ühiskonnas? Mida selles valdkonnas muuta annab? Kuidas vajadusel ...

Loe edasi

seroxat ja imovane

Tere,
selline küsimus,et kuidas vabaneda sõltuvusest unerohust imovane?nimelt kirjutas arst välja seroxati ning selle kõrvalmõjuna ei saanud ma enam normaalselt magada ning arst kirjutas lisaks ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Kui praegune ravi ei sobi, siis vaja vahetada. On häid AD, mis soodustavad ka und ja seetõttu unerohtu vaja võtta ei ole. On ka ergutava toimega arstirohtu ja seda saaks/peaks siis hommikul võtma. Seega ...

Loe edasi

Unetus

Tere, mul on täiesti tõsine probleme unetusega, minul, kes ma muinu alati nii hea unega olin, mind ei häirinud miski, alati magasin kaua ja häirimatult. olen 24 aastane arvutialal töötav naine. Mees on ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Olete õnneseen!
Unetus annab ju Teile märku, et midagi on vaja elukorralduses muuta. Ennast karastada ja tugevdada, väliskeskonnas veidi teist moodi korraldada ja enda suhtumist oludesse - need ...

Loe edasi

Suitsetamisest loobumine ?

Tere

Perearst kirjutas mulle valja rohu nimega Zyban.
Algul votsin 1 tk. paevas, neljandal paeval 2tk.
Nuud on selline uimane olek kogu aeg, kas see on normaalne ja kas see sumin ...

Vastas dr Jaanus Mumma

Zyban on psühhotroopne ravim(antidepressant)ja tõesti võib mõnel
inimesel tekitada ka uimasust.Tavaline on ,et ravikuuri algul on
uimasus ja nõrkus,kuid see taandub kiiresti.Mõni inimene on ...

Loe edasi

depressioon

Lgp. Dr Ennet,

Olen 24.a naisterahvas, depressioonis olnud u. pool aastat.
Alustasin cypralexi võtmist kuu aega tagasi, 0,5 tbl. päevas. Lisaks võtan veel unerohtu Imovane, ilma selleta ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Tere, töö ja pukerezhiim vajab korrastamist, ka väikesed puhke-plussid on olulised (puhkepausikesed tööl, normaalne toit, mitte suitsetada, jalutuskäigud, suhtlemine sõpradega, soe dussh õhtuti, meeldiv ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: