prosac 19.09.07 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Tere,

ma olen kolm aastat võtnud prosac'i, 6 kuud võtnud ja siis jälle pool aastat ilma, aga sümptomid kipuvad tagasi tulema ja seega olen jälle rohtu võtmas.
Kuid nimelt, mure on selles, et ma elan välismaal ja keeruline on psühhiaatri juurde saada, rohu on välja kirjutanud perearst. Mure on et ravim nagu enam ei mõju. peamine mure on sotsiaalne ärevus, silmsideme hoidmine, punastamine, uute inimestega rääkimine jne..kas on võimalik et mu ravimidoosi peaks suurendama? olen kaalus ka juurde võtnud. 23 aastane, 82 kilo, 160cm pikk.


loodan, et saate mulle natuke nõu anda.
laura

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

Rohi on vajalik vaid teatud etapil. Vaja on teha ka harjutusi (viis rühma on neid), vaja on saada "uued prillid" - vt. minu varasemaid soovitusi. Alusta minu harjutusest - Enneti Palve. Ja varasematest soovitustest teha-praktiseerida endale sobilikke.
Rohu toime loomuliult aegadega muutub. Loodate liigselt rohule. Lootke rohkem harjutustel.
Loe, mõtle, tegutse (varasemaid soovitusi lugedes).
Igast mutrest saab üle - harjutades.
Parimat soovides,
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

paanika

Tere!
Mulle teeb muret kergesti ärritumine ja paanikahood. Mu elu on olnud üsna pingeline - raske põhikooliperiood, kus mul ei olnud sõpru, hiljem sõbranna surm, tulekahjust viimasel hetkel pääsemine, ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Lp. Margit, kui tunne on halb ja soovite paremat, siis on vaja midagi muuta. Üks muutuste komponent on ravim, aga see on vaid üks osa. Soovitan tohtri poole pöörduda antidepressandi või muu rohu küsimuses. ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: