unehäred 21.01.07 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Tere Olen 17.a. ja õpin gümnaasiumis. Õppimine läheb mul hästi, laga pean vaeva nägema. Lisaks teen sporti ja käin kunstikoolis. Olen olnud siiani terve. Nüüd umbes kuu aja vältel on mul tekkinud unehäired. Ma ei saa magama jääda ja hommikul olen seetõttu väsinud. Juba kui õhtul pimedaks läheb, tekib mul ärevus, et varsti kõik magavad ja mina visklen jälle. Sellest on mul voodi vastu suur hirm tekkinud. Muidu kõik korras- mul on sõpru, kodus asjad korras, vanemad normaalsed. Mingeid kohtuvaid muresid ei ole.
Olen püüdnud mõtteid kõrvale juhtida ja heade asjade peale suunata, õhtul vannis käia, rahustavat teed juua- see ei aita. Tunnen, et mul on juba selle magamise pärast pärast täitsa paanika ja minu arust läheb asi hullemaks. Mida teen? Ah jaa. Ema andis mulle kord Imovani- see tegi sellise imeliku tunde, mõtlesin, et lähen peast päris segi ja sügavalt ikkagi ei maganud, võpatasin. Aidake palun.
17.a. tüdruk

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

Koormust vähemaks (ajutiselt). Nii sporti kui ka kunstikooli vähemaks või isegi väike paus. Jalutuskäigud.
Las Ema silitab õhtul pead. Tee minu harjutust. Ema toogu perearstilt Valcordin-Diazepam tilku ja proovi seda 5 või 7 või 9 tilka õhtul.
Ajutiselt koormus maha!
Pikk-pikk elu ees ja kõike veel jõuad.
Ka päeval lamamine on kasulik, proovi.
Kõik saab korda!
Parimate soovidega,
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

Emal depressioonist tingitud alkoholism

Tere,

Mu emal on pikemat aega napsutamisega probleeme, kuid ma saan aru, et see on depressiooni tagajärg. Ta on loomult seltskondlik ja tore inimene, kuid alkoholi tarbimine on muutunud koduseks ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Kirjelduse põhjal - lopsakas alkoholism. Alkohoolikul haiguskriitika puudub - enda alkoholihaigeks ei pea ja seetõttu ka ravist midagi kuulda ei taha. Sõltuvuse tõttu otsib ta põhjusi (depressioon, saatus, ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: