e. probleem 16.10.06 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Külastasin psühhiaatrit ja tema väitis,et minu extasy sõltuvus on ainult minu peas,et sellest ei saa sõltuvust tekkida,et pean ise tahtma sellest loobuda.
Aga asi ongi juba nii arenenud,et minu tahe on justkui kaheks hargnenud.
Nädala sees on kõik korras aga nädalavahetuse saabudes,lähen ja ostan seda ikkagi.Ma nagu saan aru,et ri peaks seda tegema,ag teen siiski-ning ma ei ole isegi kindel kas tahaksin sellest täielikult loobuda-sooviksin,et ma oskaksin lihtsalt ennast teisiti ka hästi tunda.Aga ei oska enam,kui seda ei tee,siis nagu ongi peas kohe mõte,et nüüd ei ole ega saagi lõbus olla.
Mida peaksin tegema?
Kas külastama mõnda teist psühhiaatrit?
Sest see kelle juures käisin ei saanud minust justkui aru,tema meelest on see kõik väga lihtne.

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

Teine psühhiaater aitab. Natukene julgustavat arstirohtu, tervislikud elukombed ja KOOS mõne sõbraga sellele õigele elurajale minna. Nõrkushetkeil sõber aitab ja vastupidi - saad ka teda aidata. Üheskoos võtke ka mõni kehaline tegevus (trenn) käsile või pikemad jalutuskäigud. Päev korraga, et mõte harjub. Päevik on suuresti kasuks.
Juba see, et antud küsimusega tegeled on super. Nüüd tulgu järgnevad sammud. Terves kehas terve mõte! Läbi kehalise on kiireim ja kindlaim tee tervisele, õnnelikkusele.
Kirjuta oma edusammudest!
Parimate soovidega,
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

Tere

Tere! Mul.on pikemat aega selline probleem et mu sonavara on kahanenud, tunne nagu kordaksin asju ja vahepeal hetked mis toimuvad oleks.nagu olnud, see ei ole deja vu effekt vaid miskit muud. Samuti ei ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Piisava pikkusega uni ja õige päevarežiim.
Rohkelt kehalist aktiivsust, isegi sporti.
Ei kahjusta end (alkohol, narkootikumid, suits jms).
Prühhiaatri jutule järjekorda end panna. ...

Loe edasi

86 aastane vanainimene

Raske on elada koos inimesega kes räägib peegliga oma toas ja peeglitagusega, karjub ja läheb tigedaks, vihkab enda lapselapsi kui nad koju tulevad(lõi vastu nägu), kõik varastavad tema asju,tahetakse ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Psühhiaatri poole.
Kõrge ea ajuorgaanika häirest tingitud luululised ja meelepettelised elamused.
Ravimid probleemi leevendamiseks olemas.
Psühhiaatri jutule ja siis saate üheskoos ...

Loe edasi

Argofani ja Pragiola ravimite lõpetamine

Tere!

Pöörduksin selle küsimusega oma psühhiaatri poole, kuid tal juhtus õnnetus ning viibib pikemat aega haiguslehel. Meil oli temaga eelnevalt juttu ravikuuri muutmisest, et ravimite võtmine ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Tabletid on vaid abivahendid, harjutused ja uus eluviis, uued väärtushinnangud elus on põhiline.
Ravimite alandamise tempo paneb paika enesetunne. Nädal ja pool annust alla, nädal ja pool.
Harjutused! ...

Loe edasi

Varajane dementsus

Tere.
Olen 43 aastane mees. Viimase 3 aasta jooksul olen hakanud unustama inimeste nimesid. Ka igapäevaselt suhtluses olevate. Unustan ka muid asju mis räägitud ja ka kokkulepitud. Asju ei leia ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Dementsuse liike on mitmeid ja seetõttu unustamise jt tunnused võivad olla tingitud paljudest haigustest või nende kaashäiretest.
Üleväsimus ja depressioon annavad vale-dementsuse e väsimuse taandusdes ...

Loe edasi

Mida teha?

Tere! Olen noor tüdruk, kes otsustas paar aastat tagasi oma elu sõna otseses mõttes muuta. Vajalikud motiveerivad inimesed olid mu kõrval ja ma olen praeguseks täiesti teine inimene, kui olin 2-3 aastat ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Oled tubli, et end paremaks ja tublimaks kujundasid ning harjutasid. Mida varem sa endale ideaale ning eesmärke sead, seda parem.
Lapsevanemad -isa ja ema- soovivad ka sulle kõige paremat ning selle ...

Loe edasi

Sundmõtted

Kas see on tavaline, et sundmõtted hakkavad ka segama und? Ehk hirmud tulevad unenägudesse?

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Inimesel on häid ja on halvemaid mõtteid. Seega - on ka sundmõtteid väga laia skaalaga.
Sundmõte tuleb pähe vastu tahet, kordub, kordub iseeneslikult, sellega kaasneb ebamugav emotsioon, sellega ...

Loe edasi

mida teha ja kuhu pöörduda

kuhu oleks vaja päärduda et abi saada , kuna ma ei suuda varsti enam toime tulla. olen aastaid närviline ja nüüd 3 a olen kaodanud pea kõik kodu töö ja raha ... ja ma kasvatan lapsi .. elasime 3 a välismaal ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

1) Perearsti ja psühhiaatriga saab suurema hingevalu tableti abil maandada.
2) Ise lõõgastavaid harjutusi teha ja selle abil pingeid maandada.
3) Pidada nõu lähedastega ning üheskoos probleemidele ...

Loe edasi

Kui AD ei aita.

Tere! Raske depressiooniga tarvitanud pikaaegselt Amytryptilini ja oma 5 aastat 25 mg ja rahustit Imovanet.Mõju nagu polekski ja ripuks jäädavalt musta augu serval.Tööga ja toimingutega enam hakkama ei ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Inimene elab keskkonnas ning ebakõla inimese-keskkonna ja nendevahelise suhtega ongi stressi-depressiooni jt häirete tekkepõhjusteks.
Seega - antidepressant on vaid Vahend, et suudaksime edaspidi: ...

Loe edasi

Kas paanika või midagi muud

Tere.Mul on madal vererõhk ja miski ei tõsta seda.Üsna tihti tunnen pitsitust kuklas ja tunnen kuuma hoogu üles tulemas.Pead ei julge keerata, sest on tunne, et kohe läheb pilt eest ära.Väga tihti on see ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Murepuntra võiks jagada kolmeks: vererõhu-, kaelapinge- ja ärevusprobleemid.
a) Verevarustuse regulatsiooni korrigeerib kehaline aktiivsus, karastamine, elurežiim.
Eriti head on ortostaatilised ...

Loe edasi

Ravimite võtmine

Tere!

Küsimus puudutab minu abikaasat(33 a). Sellest aastast hakkas käima psühhiaatri juures ja tal kahtlustatakse bipolaarset häiret ( täpset diagnoosi vist ei ole veel pandud ja ta peab ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Naistel on ikka õigus, Teil eriti!
Kas ravi ja täieline alkoholi keeld või napsitamine ning vaimuhäire "õrritamine".
Sellel teemal pikka juttu enam vaja ei ole.
Mida me siis diagnoosime? ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: