huvitav 16.06.06 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Tere,
Olen siin juba mitu tundi teie huvitavat juttu lugenud, ja tekkis selline küsimus, et mis need paanikahäired on, mida üllataval kombel enamus inimesi põeb. Kas mingi uus kaasaja inimese haigus, mille on tublid ravimitootjad väljamõelnud, et Prozac ikka müüks?

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

Vanasti nö neuroosid, tänapäeval - ärevushäired (s.h. ka paanikahood).
Prozac jt AD on head ravimid ja sinna lisandub ka äri e neid pakutakse veidi "liigselt!"
Vaja ka muud siin Ilmamaal muuta, muidu jääbki Inimeseloom seda AD sööma.
Parimate tervitustega,
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

tü kliinikumi psühhiaatria osakond?

huvitav koht see tartu ülikooli kliinikumi psühhiaatria osakond, helistad tahad endale aega panna, saad mingi adminitraatori käest sõimata, kuna sa ei tea kelle juurde aega panna, ja kuna kõik ajad on ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Administratsioon

Veiko Vasar, kliiniku juhataja - 7318 701, Veiko.Vasar@kliinikum.ee
Reet Tohvre, ülemõde - 7318 703, Reet.Tohvre@kliinikum.ee
Esta Brett, sekretär - 7318 701, ...

Loe edasi

küsimus

Kui antidepresante korduvalt 6kuulise kuuridena süüs, kas see lõpuks tervisele halba mõju võib põhiustada. Huvitav ma alles 6 kuud tagasi lõpetasin AD tarvitamise ja nüüd juba jälle samad brobleemid.Ette ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Antidepressante võetakse/määratakse mitmete häirete korral Mis Teil mureks? Millist rohtu ja mis on toimunud? Mida veel oma elukorralduses olete muutnud?
vt. Enneti ristkülik diagonaaliga ja "uued ...

Loe edasi

deja vu

Tere!

Kuidas seletatakse deja vu fenomeni psühhiaatrias? Kuidas see on seotud aju ja mäluga?

Kadi

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Psüühikas on paljud asjad omavahel seotud. Teid huvitav küsimus on otseselt seotud mälu teatud omadustega, omapäraste assotsiatsioonide tekkega mälus teatud situatsioonide tunnetamisel. Peaks nagu olema ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: