amitriptilliin 06.03.06 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Tere,olen neelanud aasta jagu ad flux,nüüd psühhiaater tahab panna mind amitriptilliini võtma,flux oli pidevate peavalude tõttu ja et see ei aidanud,siis tulekski ravimit vahetada,miks see peaks just amitriptilliin olema,pidi mõjuma krooniliste valude puhul hästi...pea mul tõesti pidevalt valutab,aasta tagasi oli verevalandus ajus.
ette tänades anne

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

Amitriptüliin on küll ka peavalude vastase toimega.
Mis ikkagi peavalude põhjus? Mida see insult endast kujutas? Või oli trauma?
Vaja lisaandmeid.
Tervitades,
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

ärevushäire

Tere!
Kimpus sellega juba üle kümne aasta. Kaasneb pidev tuim peavalu ja hooti tugevam, nii et süda ka paha. Ka südame kloppimine.
Viimase nelja aasta jooksul proovinud mitmeid antidepressante. ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Nelja kliinilise uuringu tulemuste analüüs näitas järgnevat (Eli Lilly koduleheküljelt):
Cymbalta, annuses 60 mg ja rohkem, tarvitades üks kord päevas, vähendas depressiooniga kaasneva ärevuse sümptome ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: