värinad 24.01.06 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Mul nii suur mure,et mind vaevavad värinad ja ärevushood! Olen vahelduva eduga kasutanud antidepressante ja nii kui need lõpetan,värinad kuu aja pärast jälle kohal! Tegelen ka tervisliku spordiga ja joogaga ja nüüd hakkasin ka ujumas käima! Mõtlen samuti positiivselt! Kuid ei midagi! MIDA TEHA VEEL??? Või peangi neid võtma jääma?? Olen 32 aastane ja tahaks väga just nüüd teise lapse peale mõtlema hakata! Aga ei saa ilma rohtudeta kuidagi?

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

Mõeldud - tehtud! See Lapse asi on super! Otsustamatus häirib, segab, väsitab. Rasedus reguleerib paljud asjad ilusti paika. Võtke asi päeva/öö-korda.
Sportlik-tervislik eluviis on sobilik. Korralik puhkus loomulikult ka. Konsulteeriga naiste-arstiga.
Tegutsege,
Jüri O.-M Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

Värin kätes ja jalgades

Tere. Mul on selline probleem, et mul on pidevalt kätes ja jalgades värinad ja ma ei tea, kas see on tingitud mõnest haigusest või on see psühholoogiline .

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Perearst ja vajadusel mõned analüüsid. Siit hakkab asi hargnema. Kui pilt ebaselge, siis tuleb neuroloog ja tema tarkused.
Kui need värinad tingitud nö närvilisest õhkkonnast, siis tuleb päevakorda ...

Loe edasi

Värinad

Mul on olnud nii kaua, kuni mäletan, imelikud värinad. Need kestavad ainult sekundi või 2. Selle ajal kaotan iga tegevuse enda lihastes, nagu elekter läbiks mu keha. Olen juba 2 klaaskaussi sellega puruks ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Alustaksin perearstist ning paluksin saatekirja neuroloogi jutule saamiseks. Neuroloog uurib, teeb EEG ja siis saab juba täpsemalt midagi öelda.
Praegu saan soovitada ja see toimib v.hästi: korralik ...

Loe edasi

Värinad

Mul selline suur mure,mind vaevavad värinad,mis on nii sisemised kui ka välised! Olen tarvitanud antidepressante ja nii kui need ära lõpetan,tulevad värinad tagasi! Tegelen ise ka joogaga,teen kepikõndi ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Mõelda võite, aga kui Kurg juba tegutsema hakkab, siis ei sobi AD-d võtta.
Mis on värinate põhjuseks? Mida olete veel teinud (peale tohtrirohu võtmise)?
Kas joote kohvi liigselt? Kas higistate? ...

Loe edasi

Värinad

Kaks aastat kasutasin cipramili paanikahoogude vastu ja kuna esinesid värinad! Nüüd lõpetasin rohud ja kuu aega hiljem hakkas jälle kõik pihta! Kusjuures tegelen kolm korda nädalas kiirkõnniga,kaks korda ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Olete tubli, et endaga nii hoolsalt tegelete. Arvan, et mõne kohapealt pingutate veidi üle. Tegude-ansamblit oleks vaja veidi "häälestada" ja saategi häid tulemusi.
Tulge vastuvõtule ja leiame lahendid. ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: