halb enesetunne 24.10.05 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Olen fevariini võtnud juba kaks kuud 50 mg hommikul ja 50 mg õhtul ning xanaxit hommikul 0,25 mg lõunal sellest pool ja õhtul ka 0,25 mg pool. Nüüd soovitas arst, et fevariini peaks võtma õhtul pool tabletti, kuna iiveldus ei taha kuidagi ära jääda. Mõnel päeval on väga hea olla, aga täna so 24 okt. hakkas jälle iiveldama ja kõht hakkas värisema. Paanikahood on küll ära kadunud, saaks kuidagi ka nendest iiveldushoogudest lahti. Käin aeroobikas kolm korda nädalas, igal hommikul võimlen ja veel käin jooga trennis. Päeval on kõik korras, aga õhtul kella viie ajal hakkab iiveldus peale, see kestab kuskil poolest tunnist kuni tunnini. Nüüd olen võtnud piparmündi tinktuuri, see natuke ikka aitab, seedimine on korras, ainevahetus väga hea ja söögiisu ideaalne. Olen 50 aastane 172 cm pikk ja kaalun 65 kg. Muid ravimeid ma ei tarvita. Rohtu olen oma eluea jooksul võtnud väga vähe, rohkem teen ikka trenni, eriti peavalu korral,Lähen jooksma ja siis kaob valu ära. Mida teha nende iiveldushoogudega. Menstruatsioon käib nagu kellavärk.Algasin nad 18 aastaselt. See on perekonna viga.

Kõike head soovides ja aitäh eelmiste soovituste eest.

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

Fevariin võibki anda kõrvaltoimeid iivelduse näol. Õhtuse annuse vähendamist võiks proovida, aga siis võib juba üldannus liigselt väheseks jääda. Proovida tasub. Vajadusel saab-peab AD-d vahetama.
Trennid-harjutused tulevad vägagi kasuks. Jätkake.
Tervitades,
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

Halb Oppeedukus

Tere, kas depressiooni puhul võib saada akadeemilist puhkust koolist? Tarvitasin zolofti 50 mg päevas, kuid mitte lõppuni, sest parandusi ei ilmne, vaid halb enesetunne ja praegu kõik üldse nagu üks kõik ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Pöörduge psühhiaatri poole.
Depressiooni korral anname vajadusel õppepuhkust. Vajate ravi jätkamist, meeleolu ja psüühika korrastamist. Vajate elurõõmu ja nooruslikku õpihimu.
Psühhiaater ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: