ehmatamine 05.04.05 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Tere.
Kas on võimalik, et ebaloomulikult kergesti ehmatamine (lausa hüppan telefonihelina peale jne) on tingitud Remeroni tarvitamisest või on see seotud paanikaga? Nii kohutavat ehmatamist enne selle ravimi võtmist pole olnud.
Kas (muud)kõrvaltoimed kaovad pikema ajalisel Remeroni tarvitamisel? Siiani olen võtnud 3 nädalat, aga erilisi positiivseid muutusi ei märka.

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

Remeroni toime peaks ilmnema juba esimesel õhtul - korralik uni. Muud toimed positiivses suunas ilmnevad päeva päevalt hiljem. Rohutoime ja kõrvaltoime asju, õige annuse (koguse) küsimusi tuleb arutleda koos ravitohtriga.
Tervitades,
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

Ehmatamine.

Kas ebatavaliselt lihtsasti ehmatamine on inimese eripära või saab selle vastu midagi ära teha ? Kui jah, siis kelle poole oleks kõige mõttekam pöörduda? Võibolla poleks üldse põhjust muretsemiseks?

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Kui häirib, siis on vaja abi otsida.
Alustage peretohtrist, siis selguvad ka edasised käigud (vajadusel).
Tervitades,
Jüri O.-M. Ennet

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: