Tasakaaluhäired 24.09.04 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Tere
Olen 33 aastane naisterahvas ja mul iga sügise korduvad tasakaaluhäired ja nii juba 5 aastat järjest. Olen käinud närviarsti juures ja olen tarvitanud cipramili. Õues liikudes ei suuda üksi üle lageda välja minna, tekib kukkumishirm, igal võimalikul juhul liigun koos kellegiga ja otsin kõrvalteid. See kõik segab mu elu, millest see küll on ja kas jääbki eluaeg korduma?

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

Vajalik veidi antidepressanti võtta ja siis teha ka nn lenduriharjutusi e tasakaalu-aparaati treenida: sirutused-painutused, pea kerged ringid ühes ja teises suunas, kiikumine jne.
Tehke sporti, kerged Yoga harjutused - võimalusi palju.
Mõttetreenig (kujutlus), et tasakaal korras, samm kindel.
Kõik on õpitav, edendatav. Kõik.
Head harjutamist.
Parimate soovidega,
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

Tasakaaluhäired

Pea käib ringi, tasakaaluhäired. Algas tukslemisega pea vasakul pool. Vererõhutõus. Tehti kompuuter peast, oli korras. Samal poolel avastati tarkusehamba probleem, see eemaldati. Enesetunne ei lähe paremaks. ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

KT leidu ajus ei olnud ja hamba probleem lahendatud, siis vaja närve reguleerida ja kardio-vaskulaarset süsteemi veidi treenida.
1. Minu Palve-Meditatsioon - iga harjutust ca 2 nädalat.
2. ...

Loe edasi

tasakaaluhäired

Tarvitan Xanax Tm XR 0.5 mg, ilmselt sellest on mul veidi häirivad tasakaaluhäired.Kas ma võin samaaegselt selle vältimiseks kasutada stugeroni tablette?

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Teie noorus? Teie probleemid, et vajadus Xanaxit võtta?
Neid küsimusi arutage üheskoos tohtriga.
Põhimõtteliselt võib neid rohte üheskoos tarvitada - toimed eri valdkondades.
Kaunis ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: