F44.4 02.12.03 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

OLen eelmise loo autor ja vajutasin kogematta valele klahvile kuid loodan siiski küsimuse esitada ja vastuse saada. Kas saab mugavuse tõttu panna kõik häired psühhiaatriliste alla ja kes võtab vastutuse selle eest, et varjudes dissotsiatiivse häire diagnoosi taha, on mul lõpuks ilmselt vaja tunnistada püsiva töövõimetuse tekkimist, kuna ei saanud ega saa ka praegu õiget neuroloogilist abi. Olen käinud nüüd paaril korral tasuliste taastusraviarstide juures kuid kahjuks pean maetiaalse seisu tõttu sellest loobuma.
EDu töös soovides ja jumala abiga õnnelik pereema ning abikaasa olles
optimist.

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

Esikohale asetage tervise parandamine koostöös õigete tohtritega. Vaid koostöö ja ühine pingutus tagab edu. Diagnostilised küsimused ei ole esialgselt alati niivõrd selged ja "lihtsad", nagu nad hiljem (tagantjärgi tarku palju) tunduvad olevat.
Ravikvaliteedi küsimustes on Sotsiaalministeriumi juures vastav ekspertkomisjon olemas.
Jõulutervitustega,
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

Krambid jalgades- diagnos F44.4?

Tere! Pöördun teie poole murega poja tervise pärast. Aasta tagasi (16a.) olid tal esimest korda karmbid korraga mõlemas jalas. Ta oli kodus, arvuti taga, kuulas muusikat. Kui püsti tõusis, kukkus sińna ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

See F44.4 on võimetus liigutada jäset (jäsemeid) või selle osa (osi). See võimetus võib olla täielik või osaline, aeglaste liigutuste ja nõrkusega. Võivad ilmneda mitmesugusel kujul ja ulatuses koordinatsioonihäired ...

Loe edasi

Dissotsiatiivne sensoorne ja motoorne häire

Olen viimase viie aasta jooksul olnud korduvalt hädas jalgade halva liikumisega, mis eriti väljendub peale füüsilist koormust. Sündinud väga nõrga nägemisega kuid tahtnud alati olla sama terve kui teised. ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Teie kirjeldusest selgub, et probleemid on: lülisammas (selgroog), sellest jalgade vaevused, nägemisprobleemid ja ilmselt ka depressiooniga (tervisemurega) seotu.
Dissotsiatiivsete häirete korral ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: