suhtlemishäired 29.09.03 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Lp. Dr. Jüri O.-M. Ennet,
mulle lähedase inimese suhtlemises on märgata suhtlemishäireid, soovimatust teiste inimestega kontakteeruda. Kontaktid tunduvad talle koormavate ja ebameeldivatena. Kui mõnede ettevõtmiste puhul on ta väga püsiv ja võib tegelda asjaga ööd-päevad läbi, siis mõned teised tegevused jäävad pahatihti pooleli. Ei kannata suuremaid muutusi enese ümber. Kuu aega tagasi olid tal esmakordselt intensiivsed luulud (keegi olevat teda ähvardanud üpris absurdsetel asjaoludel). Üldiselt siiski juhib oma käitumist ja kedagi vägivallaga ei ähvarda.
Lõpetas ülikooli 1997.a., õppis mõned aastad magistrantuuris. On lugematu arv kordi taotlenud konkurssidel erialaseid töökohti, kuid on alati intervjuudel läbi kukkunud. Praegu on tööta. Arsti juurde minekust keeldub.
Mis ma peaksin tegema, et ta arsti juurde saada?

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

Kui jutt luuludest on õige, aga ilmselt midagi "liimist lahti" ikkagi on, siis on kiirelt-kiirelt vaja tohtri-psühhiaatri juurde minna. Arvatavasti on tal peale suhtlemishäirete ja nende "luulude" ka mingeid muid kaebusi: uni, sõõgiisu, meeleolu, töövõime, sisepinged, mälu jne psüühika tasandil või siis seedimise, südame-veresoonkonna, ... tervise poolt. Kuskilt peab asi alguse saama. Pange pea tööle ja leiate võimaluse Teda aidata. Eelnevalt "tervitage" ka tohtrit juhul kui te üheskoos minna ei saa.
Tervitustega,
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

Ükskõiksust ja tuimusest

Millest võiks küll tekkida üleüldine tuimus ja ükskõiksus ümbritseva suhtes? Elan tavalist elu, käin tööl, elan pereelu, kasvatan last, aga puuduvad emotsioonid kui seesugused. Miski ei suuda mind kurvastada, ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Võimalusi palju, et millest:
1) depressioon, 2) üleväsimus, 3) suhtlemishäired, 4) intiimelu, 5) uneprobleemidega seotud asjad. See eelnev ka kõik omavahel tihedalt seotud.
Fluoksetiin (Prozac, ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: