rasedus ja mustad tapid silmade ees 29.08.07 / Perearst

Külastaja küsib:

Olen 33 aastane ja viimast kuud rase! Selline mure,et millest voib selline asi olla,et voodist pysti toustes tulid silmade ette terve toataie musti tappe? Kas vereringehaire? Vererohk oli korras,mootsin see hetk siis! Vaikselt kadusid ara! Voi see sellest,et magamatuse vastu kirjutati mulle espritali ja tana terve paev pea uimane kohutavalt! Votsin kyll veerand ainult ja enam ei vota siis,kas siis sellest?

Arst vastas:

Madis Veskimägi

dr Madis Veskimägi

Perearst

Tõstamaa Tervisekeskus

Tere
Arvan, et tegemist võib olla ortostaatilise hüpotensiooniga ehk vererõhulangusega vahetult lamadest istudest tõusmisel. Pole ohtlik, kuid on vaja teada ja arvestada. 8 kuud rasedust võib olla vaevuse soodustajaks.
Esprital on oma olemuselt antidepressant, võimalik on ka selle kõrvaltoimed. Arutage vaevusi ja oma 8. kuulist rasedust arvestades ravi määranud arstiga. Ravimist tingitud kasu peaks olema veidi suurem kui sellest tingitud kõrvalnähud.
Head tervist soovides,
Madis Veskimägi

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Perearst

pearinglus

Mul oleks selline kúsimus,et millele vóib see viidata,kui mul kuskil pool aastat kaib pea ringi ja sellised kuumad ja kúlmad hood ka peas! Póen ka árevushaire all! Olen 33 aastane ja ootan last praegu! ...

Madis Veskimägi

Vastas dr Madis Veskimägi

Tervist
Teie vaevus võib olla tingitud ärevushäirest. Ka rasedus on seisund meille ajal on võimalikud väga erinevad tundmused. Rahvas kipub sageli selliseid vaevusi seostama ajuvereringehäiretega, ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: