peavalu ja nõrkus 03.04.07 / Perearst

Külastaja küsib:

tere.hommikul neja-viie ajal ärkasin kohutava peavaluga,nõrkus ja iiveldus.võtsin xeforapid/1tbl. paari tunni pärast oksendasin,nõrkus ja süda kloppis.mõõtsin rõhku-167/98/63.tavaliselt madalavõitu.olen 49.a.ja migreenidega hädas juba 30.a. lõunaks läks peavalu järjest hullemaks ja seest viskab pruunikat sappi välja,keel on valge ja paks.konkreetset abi,ravi,mis aitaks vist migreeni vastu pole,võimatu töölgi käia.tekkis küsimus,kas äkki sellise jubeda peavalu ja südamenõrkusega ei või kaasneda midagi hullemat.aitäh.

Arst vastas:

Madis Veskimägi

dr Madis Veskimägi

Perearst

Tõstamaa Tervisekeskus

Tervist
Migreeni raviks on olemas uued ja tõhusad ravimid. Neid teab soovitada perearst ja neuroloog.
Küllap oli tegemist järjekordse migreenihooga, millega kaasnes ärevuse tõus, sellest omakorda vererõhu tõus.
Ikka koostöö oma tohtritega.
Head tervist soovides,
Madis Veskimägi

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Perearst

Kehv enesetunne


Tunnen end pidevalt kehvasti ( unisus, söögiisu langus, nõrkus, peavalu).
Väljaheide on musta värvi. Kas see võib olla sellest tingitud, et söön rauatablette, kuna veri kehva? Millest selline ...

Madis Veskimägi

Vastas dr Madis Veskimägi

Tere
Jah, rauaravi teeb väljaheite mustaks. Rohkem sisulist vastust anda ei saa kuna olete jätnud märkimata oma vanuse-soo jm "pisiasjad"
Head tervist soovides,
Madis Veskimägi

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi