valulikkus pärast süsti 16.03.05 / Perearst

Külastaja küsib:

Tere!

2,5 nädalat tagasi sattusin peavaluga haiglasse, kus mulle tehti kaks süsti. Probleem on aga selles, et kuigi on juba tükk aega möödas, et lähe üle valulikkus süsti piirkonnas. Süst tehti tuharasse aga samapoolse reie väline ülaosa oli alguses tuim, kuid nüüdseks on tunne ise enamvähem tagasi aga katsudes ja ka lihtsalt vastu minnes on reis kohe päris valus.

Kas see on normaalne, või sai mingi närv või miski süsti käigus viga? Mida ette võtta, sest probleem on päris häiriv.

Suur tänu!

Arst vastas:

Madis Veskimägi

dr Madis Veskimägi

Perearst

Tõstamaa Tervisekeskus

Tere
Võimalik, et Teile tehti diclofenac 75 mg lihasesüst. See on aine mis aitab päris hästi kuid võib põhjustada närviärritust kui satub sellele veidi liiglähedale. Kirjelduse järgi on tegemist närviärritusega, mitte halvatuse vm tõsisema häirega. Vaevus peaks mõne nädala jooksul kaduma, hästi võib mõjuda soe kompress süstepiirkonnale.
Head tervist soovides
Madis Veskimägi

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Perearst

Segadus puukentsefaliidi vaktsineerimisega

Tere!

Olen 27-aastane mees. Sain puukentsefaliidi kordusvaktsineerimise süsti Tartus 13.aprillil 2012. Kuna varasemad vaktsineerimised sai eelmises kodulinnas tehtud ja andmed seal, polnud ...

Madis Veskimägi

Vastas dr Madis Veskimägi

Tere
Oht on väga väike. Ka sagedasem vaktsineerimine ei ole kunagi 100% kindel. Arvan, et 5 aastat on piisav vahe, Teie puhul vahe 6 aastat ei ole ka mingi probleem. Erinevus efektiivsuses võib olla ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi