Vitamiini vaeguse nähud? 18.10.04 / Perearst

Külastaja küsib:

Olen 24 a.Viimased kuu aega olen täheldanud küünte ebanormaalset lõhenemist. Küüned lõhenevad kihiti lausa ülespoole normaalset küüne piiri. Mul on eluaeg olnud väga hea, ilma probleemideta näonahk, viimased 1,5 kuud on T piirkond nahaaluseid põletikulised punnid üksteise järel nägu täis. Ja juuksed on hirmsasti lahti läinud viimased 2 nädalat. Tõsiselt häirib ka nende näopunnide juures, et nende paranemis periood, peale nö puhastamist võtab ka aega 1-2 nädalat, millal on täitsa kagunud. Varasemaga võrreldes kulus selleks 2 päeva.

kas võib tegu olla mõne vitamiini puudujäägiga?

hetkel hakkasin võtma- Dynomisani ja Merz special drazeesid? Kas nendest võib kasu olla?

Arst vastas:

Madis Veskimägi

dr Madis Veskimägi

Perearst

Tõstamaa Tervisekeskus

Tere
Mõistan Teie muret, kuid ei söenda hakata midagi järeldama, sest infi on veidi vähevõitu. Soovitan nõu pidada nahaarstiga ja günekoloogiga ( tõenäoliselt olete naissoost). Nende vastuvõtule saab ka perearsti saatekirjata.
Head tervist soovides
Madis Veskimägi

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Perearst

D-vitamiini ja B12 vitamiini defitsiit ja ravi

Tere,
minu B12 vitamiini tase veres oli sügisel 98 pmol/l. Sain vastavaid süste aasta lõpuni. Nüüd, neli kuud hiljem lasin teha uue analüüsi ja selgus, et praegu oli näit B12 osas 151 pmol/l. Kas ...

Kristi Otsmaa

Vastas dr Kristi Otsmaa

Tere!
Inimesed omastavad B12 vitamiini loomsetest toiduainetest (liha- ja piimatoodetest). B12 vitamiini defitsiidi sümptomiteks on aneemia üldsümptomid nagu väsimus, õhupuudus, südamekloppimine; ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi